گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شهیدِ دفاع مقدس

شهیدِ مدافع حرم


به یاد دو طلبه شهید

"شهید محمد صادق مداح"

"شهید محمد امین کریمیان

دفاع مقدس از حرم


بخشی از وصیتنامه تاریخی

شهید محمد امین کریمیان :

.

« به همه مردم شریف و شهیدپرور ایران عرض می کنم

افتخار می کنم که عضو برادران فاطمیون هستم

مردم شریفی که برای رضای خدا

جان را کف دست گرفته اند

و از حرم بی بی حضرت زینب {سلام الله علیها} دفاع می کنند

و اگر برای خانواده ام مشقت نداشت

به خانواده ام می گفتم مرا

در گلزار شهدای فاطمیون دفن کنند

.

خدمت مردم شریف ایران عرض می کنم

هاشمی رفسنجانی و عوائد و انصارش

خائن به انقلاب هستند و اگر کسی

ذره ای ارادت به این شخص دارد

زیر تابوت مرا نگیرد

.

در ادامه به تمام برادران عرض می کنم

حضرت آیت الله سید علی خامنه ای

ولی امر تمام مسلمین جهان است

.

اگر کسی می خواهد بداند

که تابع و مرید شهدا است

باید مطیع این سید باشد »

.

.

شرف یعنی مدافع حرم

بدون شک، دشمنان مدافعان حرم

یک مشت بی شرف نامرد هستند

که عاقبت بخیر هم نمی شوند

والسلام

.

.

هدیه به ارواح مطهر و ملکوتی

شهیدان محمد صادق مداح و محمد امین کریمیان صلوات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">