گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

گردان قدرتمند و جاودانه میثم

عکسی تاریخی

از بزرگان گردان میثم

در آستانه عملیات بدر

گردان میثم

چهار شهید در عکس حضور دارند=

.

- شهید علی خرمدل

- شهید سید ابوالفضل کاظمی

- شهید جواد صراف

- شهید داوود عابدی

.

عکس قبل از عملیات بدر است

و غالب افراد عضو گردان میثم هستند

البته تعدادی از رزمندگان اطلاعات و عملیات هم به گردان ملحق شده اند

.

همچنین رزمندگان و بزرگانی مانند =

علی نصراللّه، مهدی عموزاده، برادران مجلسی، غلام قلیاف، حسین عزیزی، حاج محمود ژولیده و... نیز در عکس حضور دارند

.

ان شاءاللّه در آینده باز هم

تصاویر ناب و منتشرنشده ای را

از گردان میثم قرار می دهیم

.

.

سلام و صلوات هدیه به شهدای دلاور

گردان دوست داشتنی میثم

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۳)

سلام من فرزند شهید پرویز نوبری مقدم هستم.که ایشون هم از هم رزمهای اقای ژولیده و هم اقای سازور هستن  ولی انگار تو این جمع پنج نفره فقط زنده هاشون مطرح شدن و نامی از پدر من و حتی عکسی هم نیست.واقعا دلگیر کنندس این رفتار.
  • سید میثم کاظمی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    من فرزند شهید سید ابوالفضل کاظمی هستم

    در صورت داشتن تصاویر دیگری از پدرم ، در صفحه قرار دهید و یا به پست الکترونیکی و یا شماره همراهم *********** اطلاع دهید

  • حاج محمدشرفی
  • دنیا عکس دارم ولی یادتان باشد شهید صیاد محمدی معاون  کیائیان بود تو مسلم عقیل

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">