گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد قهرمان گمنام

پاسدار و بسیجی دریادل

سجّاده نشین مسلخ عشق

"شهید یدالله حسن پور


شهید یدالله حسن پور


متولد = قلایی بوشهر

.

.

-فرمانده گروهان یکم

گردان حضرت ابوالفضل {علیه السلام}

ناوتیپ ۱۳ حضرت امیرالمومنین {علیه السلام}

.

.

شهادت = ۱۳۶۵/۱۰/۴

جزیره سهیل - عملیات کربلای ۴

.

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« ای برادران حزب الله و ای خواهران حزب الله

همیشه در صحنه باشید که دشمنان ما در کمینند

با حضور خود در صحنه، مشتی محکم بر دهانشان بکوبید

و نقشهٔ آنان را، نقش بر آب سازید

.

ای برادرانم

مبادا در بستر مرگ بمیرید

که امام حسین {ع} در میدان جنگ و جهاد به شهادت رسید

مبادا در غفلت بمیرید که مولایمان علی {ع} در محراب نماز به شهادت رسید

.

ای خواهرانم

حجابتان را حفظ نمایید

که حجاب شما از خون من، رنگین تر است

و با حجاب خود، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب بکوبید

و زینب {س} وار زندگی کنید و زینب {س} وار باشید

.

ای کاش بدنم در موقع حمله متلاشی می گشت و قطعه قطعه می شد

و اصلا مفقودالاثر می شدم چرا؟

چون موقعی که می خواهم

مولایم حسین {ع} را دیدار کنم

او سر در بدن ندارد

.

اگر سرم را از تنم جدا نمایند

و چشمانم را درآورند

و دست و پاهایم را در زیر زنجیر تانک هایشان قطعه قطعه کنند

و بدنم را با گلوله خمپاره هایشان متلاشی نمایند

دست از قرآن و اسلام و این رهبر

برنخواهم داشت

.

من خودم، این راه را انتخاب کرده ام

و هیچکس مرا با زور نفرستاد و خودم آزادانه رفتم

چون این راه مانند آفتاب برایم مشخص است

من در خواب دیدم که برادرم (شهید) ابوالحسن آمد

و دست همدیگر را گرفته بودیم و خوشحال بودیم

مولایم امام حسین {ع} و پیغمبر {ص} را در عالم خواب

ملاقات نمودم و این امید را به من دادند که زود به ما ملحق می شوی

.

فقط برادران حزب الله زیر تابوتم را بگیرند

و نگذارید که منافقین بخواهند زیر تابوتم را بگیرند

مرا کنار قبر برادرم ابوالحسن به خاک بسپارید

عصرهای پنج شنبه فاتحه یادتان نرود

۶۵/۹/۳ - یدالله حسن پور »

.

.

.

نثار روح مطهر و ملکوتی امامزادگان عشق

شهید یدالله حسن پور و شهید ابوالحسن حسن پور

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">