گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد شهدای مظلوم جهاد سازندگی

سنگرساز بی سنگر

جهادگر شهید

تازه داماد پرپر شده

"شهید حاج محمود طاهری"


شهید محمود طاهری


-عضو پشتیبانی جنگ

جهاد سازندگی استان تهران

.

.

شهادت = ۱۳۶۴/۲/۶ - منطقه مهران

.

.

-جهادگر شهید

حاج محمود طاهری

عضو جهاد سازندگی تهران

تازه ازدواج کرده بود

که در منطقه عملیاتی مهران پشت لودر

مشغول ساختن سنگر و جان پناه برای رزمندگان بود

که با آتش دشمن، مظلومانه به خون خود غلطید

و به مقام والای شهادت رسید

خوش به سعادتش

لعنت به خائنین به خون شهدا

لعنت .....

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« به عنوان وصیت سخنی دارم با مادر عزیزم

مادر مبادا از اینکه پسرت، در راه خدا کشته شده است

ناراحت باشی، زیرا حسین {ع} و یارانش هم مظلومانه

در همین راه کشته شدند

.

این راه بود که خود، با دید وسیع انتخابش کردم

و مشتاق بودم در این راه، جان ناقابل خود را هدیه کنم

آری مادر، وقتی که می دیدم

از نوجوان ۱۵ ساله تا پیرمرد ۶۵ ساله

در جبهه ها برای اسلام عزیز می جنگند

و وقتی که می دیدم، اسلام در خطر است

چگونه می توانستم در پشت جبهه بمانم

و عمر خود را در زندگی عادی و آسایش به سر ببرم

.

خواهرم را با شناخت به معارف اسلامی تربیت کنید

و به او بیاموزید که زینب {س} وار با حفظ سنگرش

یعنی حجاب، راه برادرش را ادامه دهد

.

پدر جان، مرا ببخشید که نتوانستم به شما

آنطور که وظیفه ام بود، خدمت کنم

از اینکه نتوانستم پیش شما بمانم

و عصای دست شما باشم، مرا ببخشید

زیرا من راه خود را یافته بودم

و باید در این راه که همان راهی است که سیدالشهدا {ع}

و سایر شهدای صدر اسلام، طی نموده اند

طی می کردم و در این راه کشته می شدم

.

مبادا به اثر رفتار و کردار بعضی ها

از خط انقلاب که همان خط اسلام

و ولایت فقیه است

خارج شوید

.

پدر جان

مبادا از اینکه پسرت در این راه کشته شده است، بی صبری کنید

این سعادتی است که خداوند نصیب همه کسی نمی کند

سعی کنید از صابران باشید که خداوند

اجر اخروی به شما عنایت کند

از شما تمنّای حلالیت دارم

خداحافظ

محمود طاهری »

.

.

مزار =

گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۲۷ / ردیف ۱۲۸ / شماره ۱۱

.

.

نثار ارواح مطهر و ملکوتی شهدای گمنام جهاد سازندگی

به ویژه جهادگر شریف و مخلص، شهید حاج محمود طاهری

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">