گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد امام و شهدا

به یاد مداح با اخلاص اهل بیت {ع}

قاری قرآن، پاسدار رشید سپاه اسلام

مدافع حرم، مهاجر الی الله، افتخار حزب الله

"شهید حاج محمد رضا جلالی


شهید محمد رضا جلالی


متولد = تبریز

.

.

شهادت = ۱۳۹۴/۷/۲

مکه مکرمه - سرزمین منا

.

.

یا سیدالشهدا {ع} مددی

.

کلیم اگر دعا کند، بی تو دعا نمی شود

مسیح اگر دوا دهد، بی تو دوا نمی شود

.

اگر جدایی اُفتد، میان جسم و جان من

قسم به جان تو دلم، از تو جدا نمی شود

.

گریه اگر کنم همی، بهر تو گریه می کنم

ورنه ز دیده ام عبث، اشک رها نمی شود

.

گرد حرم دویده ام، صفا و مروه دیده ام

هیچ کجا برای من، کرب و بلا نمی شود

.

کسی که گشت گرد تو، گرد گُنه نمی رود

پیرو خط کربلا، اهل خطا نمی شود

والسلام

.

.

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین علیه السلام

.

.

.

نثار عاشقان خونین بال حضرت سیدالشهدا علیه السلام

به خصوص قاری قرآن و مداح با ادب اهل بیت {ع}

پاسدار و بسیجی دلاور، شهید حاج محمد رضا جلالی

و‌ به یاد عمویش، شهید احد جلالی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">