گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد

ذاکر و عارف دلسوخته

فرمانده دلاور گردان یا زهرا {س}

"شهید محمد رضا تورجی زاده"

شهید محمد رضا تورجی زاده

بخشی از وصیتنامه شهید:

.

« زمانی که قدم اول را در این راه برداشتم به نیّت لقای خدا و شهادت بود

امروز بعد از گذشت این مدت، راغب‌تر شده‌ام

که این دنیا محلی نیست که دلی هوای ماندن در آن را بنماید

.

خدایا شاهدی که لباس مقدس سپاه را به این عشق و نیّت به تن کردم

که برای من کفنی باشد آغشته به خون

خدایا معیار سنجش اعمال خلوص است

من می‌دانم اخلاصم کم است، اما اگر مخلص نیستم، امیدوارم

اگر گناه و معصیت کورم کرده، بینای رحمتم

با لطف و کرم خود مرا دریاب که با لیاقت فرسنگ‌ ها راه است

.

هم رزمانم، سخنی با شما دارم، همیشه گفته‌ام:

بسیجی‌ها، سپاهی‌ها

این لباسی که بر تن کرده‌اید

خلعتی است از جانب فرزند حضرت زهرا {سلام اللّه علیها}

پس لیاقت خود را به اثبات برسانید

.

نظم در امور را سرلوحه خود قرار دهید

روز به روز بر معنویت و صفای روح خود بیفزایید

نماز شب را وظیفه خود بدانید

حافظی بر حدود الهی باشید

در اعمال خود دقت کنید که جبهه حرم خداست

در این حرم باید از ناپاکی ‌ها به دور بود

عزیزانم، امام را همچون خورشیدی در بر بگیرید

به دورش بچرخید، از مدارش خارج نشوید

که نابودیتان حتمی است

.

پدر و مادرم همان‌طور که قبلاً مقاوم بودید

در این فراز از زندگی‌تان نیز صبر کنید و با صبرتان دشمن را به ستوه آورید

دوست دارم جنازه‌ام ملبس به لباس سپاه بوده و به دست شما در قبر گذارده شود

مرا از کودکی خود از محبان حسین{ع} و زهرا{س} تربیت کردید

از طعن دشمنان نهراسید

.

نهایت و اوج محبّت، فانی شدن در راه معشوق است

و من فانی فی اللّه هستم

همه باید برویم که إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ راجِعُون

فقط نحوه‌ی رفتن مهم است و با چه توشه‌ای رفتن

.

برادر و خواهرانم

در زندگی خود، جز رضای حق را در نظر نگیرید

هر چه می‌کنید و هر چه می‌گویید با رضای او بسنجید

به خاطر یک شهید خود را میراث خوار انقلاب ندانید

.

اگر جنازه‌ای از من آوردند

دوست دارم روی سنگ قبرم بنویسید:

یا زهرا {س}

.

خدایا سختی جان کندن را بر ما آسان فرما

در آخرین لحظات چشمان ما را به جمال یوسف زهرا منور فرما

خدایا کلام آخر ما را یا مهدی و یا زهرا قرار بده

خدایا در قبر مونسم باش که چراغ و فرش و مونسی به همراه ندارم

خدایا ما را از سلک شهیدان واقعی

که در جوار خودت در عرش الهی

در کنار مولا حسین{ع} هستند قرار بده

والسلام

محمد رضا تورجی زاده »

.

.

صلواتی هدیه به روح مطهرش

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">