گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد مقدس شهدا

بسیجی هفده ساله

ستارهٔ گمنام آسمان شهادت

"شهید محمد جواد فتاح زاده"


شهید محمد جواد فتاح زاده


متولد = تهران

.

.

-گردان حبیب بن مظاهر

لشگر ۲۷ حضرت محمّد رسول الله

{صلی الله علیه و آله و سلم}

.

.

شهادت = ۱۳۶۴/۱۱/۲۴

فتح فاو / عملیات والفجر هشت

.

مزار = گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۲۷ / ردیف ۱۴۶ / شماره ۹

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« خدا جون، من در طی زندگانی کوتاهم

به جز ستّارالعیوبی و مهربانی و بخشندگی

چیز دیگری از تو ندیدم

.

مولا جون، لیاقت بده که رهرو راستین راه شهدا

بالاخص برادرم محمد علی، که بهترین مربی

در زندگانی من بود

باشم

.

خدایا، تو را شکر می کنم

که ائمه {ع} را پیشوایان

و هدایتگران ما در این دنیا

و راه نجاتی برای ایمن بودن

از عذاب اخروی قرار دادی

.

مردم، اگر شما به نماز اهمیت دادید

در آن صورت، هم دعاهایتان مستجاب می شود (ان شاءالله)

و هم لیاقت جهاد پیدا می کنید و هم می توانید

مرید خوبی برای نایب بر حق آقا امام زمان {عج} باشید

.

پیامم برای امت حزب الله

اگر می خواهید هم در این دنیا و هم در آن دنیا عزیز باشید

اول از همه به نماز و روزه هایتان اهمیت بدهید

که اگر نماز قبول شود، بقیه اعمال هم قبول می شود

و اگر قبول نشود، بقیه اعمال هم قبول نمی شود

.

دوم

پشتیبان ولایت فقیه باشید

و دیگر اینکه گفتارهای بزرگان را

آذین گوشتان نمایید

.

تنها آرزویم این است که

اگر دستم به حرم آقا اباعبدالله {علیه السلام} نرسید

لااقل سرم موقع وداع گفتن این دنیا

بر دامن آقا باشد

.

بیشتر از این وقت ندارم

و هجرت نزدیک است

بنابراین سخنانم را به پایان می برم

باز هم برای بار آخر از همهٔ مردم حلالیت می طلبم

فقط از شما می خواهم برای من

طلب آمرزش کنید از خدا

.

چه مزار داشته باشم و چه مزار نداشته باشم

برایم (فاتحه و دعا) بخوانید

و توسل از ائمه {ع} را قطع ننمایید

مسجدها را خالی نگذارید

نمازهای جمعه و جماعات را خلوت نکنید

.

اگر بعد از من

حرم آقا اباعبدالله {علیه السلام} آزاد شد

عوض من، زیارت آن حضرت را بخوانید

و اگر سر قبر برادرم رفتید

التماس دعا دارم

.

باز هم امیدوارم که این بندهٔ ناچیز و ناتوان را

در مقابل آتش جهنم نبینید

و حق خود را بر من ببخشید

.

دیگر عرضی ندارم

وعده گاه من و شما

صحرای محشر

و دادگاه عادلانه و فاضلانهٔ الهی

.

بنده حقیر و مسکین و عصیانگر خدا

محمد جواد فتاح زاده »

.

.

.

نثار روح مطهر و‌ ملکوتی برادران شهید

محمد علی فتاح زاده و محمد جواد فتاح زاده

و شادی روح پدر و مادرشان، صلوات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">