گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد امام و شهدا

به یاد پاسدار گمنام سپاه اسلام

بسیجی بی ریا و بااخلاص

"شهید محمد تقی (مرتضی) ستاریان

شهید محمد تقی ستاریان


معاون گردان عمّار

لشگر بیست و هفت

حضرت محمّد رسول الله {صلی الله علیه و آله و سلم}

.

شهادت = ۱۳۶۶/۵/۱۴

سردشت / عملیات نصر هفت

.

مزار = گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۲۹ / ردیف ۱ / شماره ۱۱

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« تو ای مادر مهربانم

قامتت را راست نگه دار و نگذار غم و غصه

خمیدگی و افسردگی بیاورد و ندای الله اکبر و خمینی رهبر

سروده و سخن شهیدان راه خدا را به مردم برسان

که همان سخن ما

پیروی کردن از خدا و قرآن و ولی فقیه است

.

مادرم، تو را قسمت می دهم به مقام حضرت فاطمه زهرا {س}

و حضرت زینب کبری {س} از شهید شدن من ناراحت نباش

و دلت را همیشه با یاد خدا زنده نگه دار که

الا بذکرالله تطمئن القلوب

.

خوشحال و سربلند باش

که مادر شهیدی

و امید را از دست نده

مأیوس و ناراحت، از هجران من نباش

چون یأس، مرگ آور و کفرآمیز است

.

مادر

من امانتی بودم از طرف خدا در دست شما

و وقت آن رسیده بود که این امانت را

برای لبیک گویی به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین {ع}

و به عشق و محبّت آن بزرگوار

به خدا و صاحب امانت برگردانید

.

مادرجان، من جایی رفتم که همه خواهند رفت

جایی که بهترین جوان هایمان و رفقایمان رفتند

من همراه آنها به پیشگاه و دیدار، خدایم رفتم

شاید به حرمت آن نفوس پاک

مشمول رحمت و غفران خدا شوم

.

مادرجان، دنیاداران همچون کاروانی هستند که شبی دراز یا کوتاه

به کاروانسرایی بگذرانند و دیر یا زود، شب منزل خود را ترک گفته

راه خویش و سرای دیگر، در پیش گیرند و به فرمودهٔ زیبای قرآن کریم

کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْت

.

خوشا به حال آنانیکه، روسفید و سربلند به سوی ربّ و خالق خود رفتند

خوشا به حال آنانیکه، با عشق حسینی، شهادت را پسندیدند و رفتند

خوشا به حال آنانیکه، فرمان خمینی را به گوش خویش پسندیدند و رفتند

خوشا به حال آنانیکه، به وقت دادن جان، به حال گریه خندیدند و رفتند

خوشا به حال آنانیکه، بَهر یاری دین به خون خویش غلطیدند و رفتند

خوشا به حال آنانیکه، بر حفظ اسلام علیه کفر، جنگیدند و رفتند

خوشا به حال آنانیکه، از پیمانه دوست، شراب عشق نوشیدند و رفتند

.

برادران عزیز

توصیه می نمایم که تقوای الهی را هر چه بیشتر رعایت کنید

و حافظ صدیق خون شهدا باشید که فقط به فقط، سعادت حقیقی

در این راه است و بس »

.

.

هدیه به روح مطهر و ملکوتی

شهید محمدتقی (مرتضی) ستاریان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">