گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

عقاب کردستان

"شهید محسن زهتاب"

فرمانده عملیات سپاه سقز

معروف به عقاب کردستان

{لقبی که ضدانقلاب ها از ترسشان به او داده بودند}

شهادت= کردستان؛ تیر ۱۳۶۶

.

مزار= گلستان شهدای اصفهان

.

.

بخشی از دستنوشته شهید محسن زهتاب:

.

« فکر می کنم که من لیاقت شهادت را ندارم

شهدا بی گناهند

اما من گناهکار دوست دارم شهید بشوم

شهادت همت می خواهد

شهادت لیاقت می خواهد

من هیچکدام را ندارم و به حال خود تأسف می خورم

خدایا به ما توفیق شهید شدن در راهت را عنایت کن

با خودم فکر می کنم که آیا می شود روزی در شروع نام من واژه ی شهید به کار برده شود و بگویند:

شهید محسن زهتاب

آیا می شود که برادران من، خانواده من

نام مرا با افتخار بیان کنند؟... »

.

.

هدیه به ارواح مطهر شهدای اصفهان

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">