گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد شهدای مداح

شب جمعه به عشق

مداح باصفای جبهه ها

فاتح القلوب بسیجی ها

جانباز گمنام و بی ادعا

شیر میدان های نبرد

از جبهه ها تا فتنه ها

دلسوخته و شیدای امام حسین{ع}

"شهید آقا مجید سیب سرخی"

شهید مجید سیب سرخی

به یاد آخرین

یا حسین{ع} های آقا مجید

به یاد سلام آخر :

.

به آن فرشته بگویید، جان به تو ندهم

به دست آنکه سپارم حسین مظلومم/

.

اگرچه داخل قبرم، بُوَد شب و تاریک

به حق چراغ مزارم، حسین مظلومم/

.

.

اشکی که از غم تو بریزد به روی من

دارم یقین به حشر شود آبروی من/

.

این سان که من تو را همه جا جستجو کنم

در روز حشر، کن ز وفا جستجوی من/

.

.

اگر به جرم محبت، کِشند بر دارم

غمی مباد، طنابش چو تار موی تو باشد/

.

تمام دار و ندارم، فقط تویی ارباب

که هر چه هست به رویم، ز آبروی تو باشد/

.

.

صلی اللّه علیک یا اباعبداللّه الحسین {ع}

بر دشمن ذاکران و عزاداران امام حسین{ع} لعنت

.

سلام و صلوات هدیه به

عاشقان حضرت اباعبداللّه الحسین{ع}

به خصوص هدیه به روح مطهر و ملکوتی

نوکر دلسوخته ارباب، شهید آقا مجید سیب سرخی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">