گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد شهدای گمنام

فاتح جهاد اکبر، شهیدِ جهاد اصغر

بسیجی و پاسدار سپاه اسلام

"شهید قدرت الله رحمانی"


شهید قدرت الله رحمانی


-از نیروهای پادگان

حضرت امام حسین {علیه السلام}

سپاه تهران

.

-عضو گردان حبیب بن مظاهر

لشگر ۲۷ حضرت محمّد رسول الله

{صلی الله علیه و آله و سلم}

.

.

شهادت =

سوم اسفند ۱۳۶۲

عملیات خیبر

.

بازگشت پیکر مطهر =

سال ۱۳۷۳

.

مزار =

گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۴۴ / ردیف ۶۶ / شماره ۱۴

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« خدایا

این وصیتنامه را در حالی می نویسم

که با کوله باری از گناه

راه به هیچ جا، نبرده ام

و فقط شرمنده و درمانده

رو به درگاه تو، آورده ام

زیرا که در رحمت تو، همیشه باز است

و لطف و مهر تو، چنان عظیم است

که با این بار عظیم گناه

باز بنده ات را می بخشی

و او را می پذیری

.

من با ایمانی که به خدا و روز قیامت داشتم

وظیفهٔ شرعی خود دانستم که پا به عرصهٔ جهاد بگذارم

و شاید در راه خدا کشته شوم

.

من همیشه آرزویم این بود

و همیشه با خودم می گفتم

خدایا چه می شد، اگر من در کربلا بودم

و در رکاب حضرت امام حسین {علیه السلام} شهید می شدم

امّا می فهمیدم که لیاقت آن را نداشته و ندارم

حالا هم آماده ام تا در جبهه

که ادامهٔ همان راه کربلاست

در راه خدا کشته شوم

ولی آیا کشته شدن مرا

می توان شهادت نامید؟

.

خدایا ناامید نیستم

ولی در خود هیچ

لیاقت شهادت نمی بینم

ولی آگاهم که تو، توبه پذیری

من به درگاه شما، توبه می کنم

و هدفم جلب رضایت خداست

.

خدایا

فقط از تو می خواهم

که از من راضی باشی

تا پاک از این دنیا بروم

هدفم شهادت نیست

بلکه هدفم، جلب رضایت توست

و تو خودت می دانی که این شعر

همیشه ورد زبانم است که:

.

یکی درد و یکی درمان پسندد

یکی وصل و یکی هجران پسندد

.

من از درمان و درد و وصل هجران

پسندم آنچه را جانان پسندد

.

همانگونه که حضرت امام حسین {علیه السلام}

در لحظات آخر سر به سجده گذاشت و فرمود :

إلهِى رِضًى بِقَضائِکَ تَسلِیمًا لأمْرِکَ لا مَعبودَ سِواکَ یا غِیاثَ المُستَغیثین

.

هم اکنون آماده ام که در راه تو

یکباره جان دهم، یا اینکه کم کم و به تدریج

و یا آنکه در راهت معلول شوم و دست و پایم از بدن جدا شود

به هر حال فقط رضایت تو را می خواهم و بس

بقیه را به خودت واگذار می کنم

.

وَأُفَوِّضُ أَمْرِی إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِیرٌ بِالْعِبَاد

.

عبد عاصی و حقیر خداوند

قدرت الله رحمانی »

.

.

.

نثار روح مطهرش، صلوات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">