گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد شهدای ارتش

تکاور دلاور

قهرمان گمنام

"شهید عبدالله بیطرفان


شهید عبدالله بیطرفان


متولد = تهران

.

.

-سرباز تیپ ۵۵ هوابرد شیراز

.

.

شهادت = ۱۳۶۱/۷/۲۰ - سومار

.

مزار = گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۲۶ / ردیف ۴۹ / شماره ۱۶

.

.

.

وصیتنامه شهید :

.

« به نام خداوند یکتا، خالق مخلوقات

و درود به رهبر انقلاب، امام خمینی

.

ای مادر و پدر مهربان و ارجمندم

از شما عزیزانم، تقاضای حقیرانه دارم

که سلام مرا بپذیرید و دیگر اینکه، حلالم کنید

که خداوند این سعادت بزرگ را به شما عزیزان ارزانی داد

باید سربلند و سرافراز باشید

.

شما ای خواهرانم، افتخار کنید که برادرتان

به چنین درجهٔ رفیعی نائل گشته است

خواهش دارم که قدر یکدیگر را بدانید

.

مادرم و پدرم و خواهرانم

وظیفه شرعی خودم به من اجازه داد

تا جلوی این مزدوران و طرفدارانش، بایستم

و تا آخرین لحظه مقاومت کنم

.

اگر شهید شدم

این آرزوی من بود

چون این حقی است که این آب و خاک

بر گردنم داشته و خوشحالم که توانستم

دین خود را ادا کنم

.

به امید پیروزی

برای تمام ملت ایران

خدانگهدارتان باد

۱۳۶۱/۱/۲ - عبدالله بیطرفان »

.

.

.

نثار ارواح مطهر تمام شهدای

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

به خصوص شهید عبدالله بیطرفان

و شادی روح پدر و مادرش

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">