گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد دلداده عاشق

بسیجی گمنام

دلسوختهٔ بی ریا

"شهید عباسعلی مرادی کوشکی

شهید عباسعلی مرادی کوشکی


- نیروی اطلاعات و عملیات

لشگر ۱۷ حضرت علی بن ابیطالب {علیه السلام}

.

.

متولد = نجف اشرف

.

"فرزند آیت الله شیخ محمد حسین مرادی {ره}"

.

.

شهادت = ۱۳۶۵/۱/۲۴

دارخوین / انرژی اتمی

بمباران مقر استقرار نیروهای لشگر هفده

.

مزار = گلزار شهدای حضرت علی بن جعفر {ع} قم

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« خدایا، پروردگارا

ای پوشاننده عیب ها و بدی ها

از جرم و‌ خطای من عاصی درگذر

من عملی که قابل رضایت

مقام والای احدیتت باشد، انجام ندادم

که در مقابلش، انسانیت و آدمیت در دنیا را

و آمرزیدن در آخرت را به من عطا کنی

و یا بهشت رضوان و دیدار مقام ربّانیتت را

در آن دنیا، به من عطا کنی

.

هر چه بودم و کردم

همه اش جرم و خطا بود

همه اش معصیت و نافرمانی بود

ای کاش نامم را انسان نمی گذاشتند

انسانی که باید در درجه عالی

عرفان و اخلاق و عبادت باشد

.

ای کاش زنده نمی بودم

که در پیشگاه خالق خود معصیت کنم

پروردگارا، عملی مورد رضایتت انجام ندادم

که در آخر راه، توشه ای داشته باشم

و یا توشه ای برای آخرت خود، برگرفته باشم

.

پروردگارا، ایزدا

مرا ببخش، مرا ببخش

و شفاعت ائمه اطهار و چهارده معصوم {ع}

را در آخرت نصیبم فرما

.

اگر چه دستورات و فرامینشان را انجام نمی دادم

اگر چه خدای نکرده، محبّت و رضایتشان را جلب نمی کردم

ولی به عشق آنان و به عشق قبور مطهر و زیبای آنان

سال ها در بیابان های جنوب و غرب کشور

به خاطر خداوند متعال

و زیارت قبر آنان

سرگردان بودم

.

تا نامی از آنان برده می شد

از خود بی خود می شدم و ‌مهر آنان در دلم بود

که برای دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی به جهاد رفتم

و فرمان فرزند زهرای {س} پهلو شکسته را لبیک گفتم

.

پس ای خدای منّان

مرا در زمره شفاعت شوندگان

به دست ائمه معصومین {ع}

قرار بده »

.

.

سلام و صلوات هدیه به شهدای مظلوم و گمنام

مقر انرژی اتمی به خصوص شهید عباسعلی مرادی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">