گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد امام و شهدا

به یاد نوجوان شانزده ساله

بسیجی عاشق؛ جاویدالاثر

"شهید عباسعلی عسگری نظری


شهید عباسعلی عسگری نظری


متولد = تهران

.

.

-اطلاعات و عملیات

لشگر ۲۷ حضرت محمّد رسول الله

{صلی الله علیه و آله و سلم}

.

.

شهادت = ۱۳۶۱/۸/۲۵ - سومار

عملیات حضرت زین العابدین علیه السلام

(مرحله تکمیلی عملیات حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام)

.

.

(پیکر شهید برنگشت)

سنگ مزار یادبود شهید =

گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۲۷ / ردیف ۱۰۲ / شماره ۱۳

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« ای خدای بزرگوار

وای بر من که محبّت دیگری را ترجیح دادم به محبت تو

و طاعت نفس را به طاعت تو، برگزیدم

و خواب مستانه را به راز و نیاز در سحرگاهان به درگاه تو، برگزیدم

و بیهوشی در سحرگاهان را بر ساییدن سر

و ناله کردن در سجده را، ترجیح دادم

.

خدایا، مونس غیر تو گرفتم

خدایا، همدم غیر تو گرفتم

حال، زمین برایم تنگ آمده است

و آسمان برایم کوچک

جهان برایم، زندانی می ماند

حال ای عزیز عزیزان، ای عزیز مؤمنین

حال آمده ام امّا به حال ضعف و بیچارگی و فقیری و درماندگی

.

خدای من

تازه فهمیدم که مشرک بوده ام

و حالا می خواهم موحد باشم

می خواهم مسلمان باشم

.

من کجا ؟؟ فرمان های رسول اکرم {ص}

و ائمه معصومین {ع} را به دیده چشم

و بر روی دل گذاشته ام و اجرا نموده ام

من کجا ؟؟ امام عصر {عج} را از خود خشنود ساختم

هر عصر جمعه که پرونده مرا به پیشگاه ذات مقدسش بردند

حتم دارم به شدت از نااهلی من و شکرگزار نبودنم، گریسته اند

وای بر من، شرم بر من

.

ای خدای بزرگوار، ای قهّار

از قهّاریت تو، بدنم می لرزد

رحم کن به حق اشک های علی {ع}

به وقت شهادت حضرت زهرا {س}

رحم کن به حق لب های تشنه امام حسین {ع}

و دست های نازنین حضرت عباس {ع}

رحم کن، رحم کن، عفو کن، عفو کن

.

ای خدای عزیز من

رحم تو بر من این است که مرا بنده خویش سازی

و رسول اکرم {ص} و ائمه معصومین {ع} و امام عصر {عج}

و نائبش را بر من بشناس و بعد از شناختن

مرا در اطاعت از خود و ائمه و امام عصر و نائبش

خالص گردان

.

خدایا

به لبخند گل روی حضرت محمّد {ص}

مرا در شیفته ترین حالت ممکن

و در عاشق ترین حالت ممکن

به درگاهت بخوانی

آنگونه که هر چه را می بینم

تو را دیده باشم »

.

.

.

نثار روح بلندآوازهٔ بسیجی دلسوخته

شهید عباسعلی عسگری نظری

و شادی روح پدر و مادرش

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">