گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد قهرمان سپاه اسلام

پاسدار پرافتخار جبهه ها

فرمانده و ورزشکار غیور

"شهید صفا مظفری"


شهید صفا مظفری


-معاون گردان سلمان

لشگر ۲۷ حضرت محمّد رسول الله

{صلی الله علیه و آله و سلم}

.

-مربی تاکتیک

پادگان حضرت امام حسین {علیه السلام}

.

-از ورزشکاران حرفه ای

و قهرمانان قدرتمند

تکواندو و ‌کیوکوشین

.

.

شهادت = ۱۳۶۴/۱۱/۲۷

فاو / عملیات والفجر هشت

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« تعجب نکنید که چرا وصیتنامه پرحجمی ننوشتم

وصیت من یک کلام است

اگر واقعا می خواهید به آن عمل کنید

گوش هایتان را تیز کنید

و چشم هایتان را باز کنید

و فکرتان را در تحقق بخشیدن

به وصیت من به کار بیندازید

.

وصیت من

این است

قرآن

بله قرآن

از اول تا آخر قرآن

.

ما موظفیم و شما موظفید

از اول تا آخر قرآن

به آنچه که قرآن فرموده

یعنی همان فرمایشات رسول الله {ص}

و ائمه {ع} و امام خمینی عزیز

عمل کنید

.

اگر جنازه ام آمد

بدانید که آمده ام

به امام عزیز بگویم

که ای ولی من

آنچه را گفتی، عمل کردم

و تا آخرین قطره خون

چنانچه که می بینی

برای تحقق فرمایشاتت

که همانا گفتهٔ قرآن است

ایستادگی کردم

و بهر قائم ماندن اسلام

افتادم

.

صفا مظفری - ۶۴/۱۱/۲۱ »

.

.

مزار =

گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۵۳ / ردیف ۱۱۸ / شماره ۴

.

.

نثار ارواح مطهر و ملکوتی

برادران دلاور، شهیدان کیا و صفا مظفری

و شادی روح پدر و مادرشان، صلوات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">