گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

"شهید سید مجتبی هاشمی"

فرمانده گروه فداییان اسلام 

شهادت= اردیبهشت ۱۳۶۴

 ۴۵ سالگی، با زبان روزه به دست گروهک تروریستی منافقین

مقتل= خیابان وحدت اسلامی، مغازه لباس فروشی اش


پس از بارها تهدید و سوء قصد به جانش عاقبت در آستانه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۵ هجری قمری از پشت توسط منافقین که به عنوان مشتری وارد مغازه اش شده بودند، هدف تیراندازی و ترور قرار گرفت و به شهادت رسید

.

مزار شهید سید مجتبی هاشمی

در گلزار شهدای بهشت زهرای (س) تهران

قطعه ۲۴، ردیف ۷۸، شماره ۲۷

.

بخشی از دستنوشته شهید:

.

« ای جوانان، می دانم که می دانید غنچه های نشکفته ای را به زیر تانک های بعثیون فرستادیم تا شما در آرامش به سر برید

.

یک لحظه اندوه شما تمام وجودم را می شکند و اثری از من نمی گذارد

.

من و تمام پرستوهای دلم به عشق شما به پرواز در می آییم و در آسمان با تمام وجود شما را صدا می زنیم

.

ای جوانان وارسته وطنم، من فقط به عشق شما و حفظ اسلام شما، دردها و زخم هایم را تحمل می کنم و طاقت می آورم

.

وقت رها شدن روحم از زندان تنم به زودی فرا می رسد و شما را به خدا می سپارم و به سوی تمام هستی ام پرواز می کنم »

.

شادی روح شهدای گمنام گروه فداییان اسلام

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ

.

.

.

نظرات (۱)

لعنت بر منافقین تروریست مزدور

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">