گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد بهترین مداحان

ذاکر آل الله

سالک الی الله

غرق به خون

عاشق صادق

مداح اهل بیت {ع}

"شهید سید علی سادات زواره ای

شهید سید علی سادات زواره ای


به یاد همهٔ شهدا

هدیه به عاشقان خونین بال

حضرت امام حسین {علیه السلام} :

.

کلیم اگر دعا کند، بی تو دعا نمی شود

مسیح اگر دوا دهد، بی تو دوا نمی شود

.

اگر جدایی اوفتد، میان جسم و جان من

قسم به جان تو دلم، از تو جدا نمی شود

.

گریه اگر کنم همی، بهر تو گریه می کنم

ورنه ز دیده ام عبث، اشک رها نمی شود

.

گرد حرم دویده ام، صفا و مروه دیده ام

هیچ کجا برای من، کرب و بلا نمی شود

.

عمر گذشت وا نشد، راه زیارتت به من

حاجت این شکسته دل، چرا روا نمی شود

یا حسین

.

.

هر که دارد عشق تو، اهل خداست

دیوانه کوی تو، من می مانم

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین {علیه السلام}

.

.

هدیه به روح مطهر و ملکوتی

شهید سید علی سادات زواره ای

به یاد مادرش حضرت زهرا {سلام الله علیها}

بامعرفت و لیاقت بگو صلوات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">