گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد امام و شهدا

پاسدار دلاور سپاه اسلام

‌مجاهد خستگی ناپذیر

"شهید سید حسن معصوم علیشاهی

شهید سید حسن معصوم علیشاهی


-از مربیان آموزش و از فرماندهان

اطلاعات و عملیات لشگر ۲۵ کربلا

.

.

متولد= بابل

(اصالتا از شهر اردبیل است)

.

.

شهادت= ۱۳۶۴/۱۱/۲۲

فاو/عملیات والفجر ۸

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید:

.

« من خجالت می کشم که پیامی از جانب خود بدهم

چون رهبر عزیز ما تمام پیام ها را داده است

ولی خوب، حکم بنابه وظیفه خود دیدم

که از حرکت خون خیز خود پیامی بجا بگذارم

برای کسانی که دنبال روی اسلام عزیز و خون شهدا هستند

.

راستی نمی دانم چه بنویسم

آخر این دنیای کوچک و فانی

خیلی برایم پست و بی ارزش شده است

و احساس می کنم که به دورم زنجیری کشیده شده است

و سعی می کنم که این زنجیرها را پاره کرده و پرواز کنم

کجا بروم، نمی دانم چون خدای متعال فرمود

شما هیچوقت نمی توانید دنیای برزخ و قیامت را وصف کنید

فقط اینقدر می توانم تصور کنم که در آنجایی که شوقش را دارم

دوستان خوبی هستند و در آنجا چه لذتی بالاتر از اینکه انسان

در نزد خدای متعال و رحمان روزی بخورد

و مرا نزد پیامبران و امامان

و شخصیت های بزرگ الهی

و درنزد شهدای زنده

هم صحبت شوم

.

شوق عجیبی دارم و بیزارم از این دنیا و در انتظار آن هستم

که این زنجیر جهنمی را که به دورم است، پاره کرده و آزاد شوم

و پاره کردن آن زنجیر مخوف، همان پاره کردن نفس امّاره

و خواهش های نفسانی و شیطانی است

و فقط کسانی می توانند آن زنجیر را پاره کنند

که لگد روی هوس های خود گذاشته

وبه دستورات پیامبران و امامان معصوم و رهبران الهی

گوش به فرمان بوده و خود را خلاص کنند

جز این امکان ندارد

و شهید ان شاءالله که این زنجیر را زودتر پاره می کند

و از تمام انسان های عصر خود جلو می افتد

.

ای انسان، علاقه به دنیا و به زن و بچه و به زندگی و خانه و کاشانه

وخوردن و خوابیدن و از این قبیل چیزها خوب هست به یک شرط

وآن شرط این است که علاقه به خدا و اهل بیت اطهار

بالای همه این علاقه ها قرار گیرد

اگر این نباشد وای برتو

.

ای انسان که بدبخت و بیچاره شدی

چه به این دنیا علاقه ببندی

وچه اینکه انسانی بدبخت و گوشه گیر شوی

هر دو خطرناک است

فقط باید زندگی ات مطابق با دستورات

خدا و اهل بیت اطهار باشد

جز این دنبال راهی نرو

که اصلاً راهی نیست

.

ای انسان، سفارش ات می کنم به تقوا و پرهیزکاری

و خودسازی درونی خود و تهذیب نفس

که سر منشاء همهٔ بدی ها و خوبی ها، همان نفس است

که می تواند هم ذلیلت کند و هم تو را به سوی

عرش اعلی ببرد و با ارزشت کند »

.

.

سلام وصلوات هدیه به روح مطهرش

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">