گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

اعوذبالله من الشیطان العین الرجیم

به یاد علمدار سپاهیان محمّد {ص}

"شهید حاج سعید مهتدی

شهید سعید مهتدی


فرمانده ای که خودش را بدهکار

به اسلام و انقلاب می دانست

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« در این دنیا جهت به دست آوردن، توشه برای آخرت آمده ایم

ولی چه کنیم که به این دنیا آن چنان چسبیده ایم

که از آن دنیا، دور افتاده و بی اطلاعیم

.

چه خوش گفته است آن عالم بزرگوار :

برادران من

زندگی دنیا جز بازی و سرگرمی نیست

و سرای آخرت است که محل زندگی است

و انسان اگر انسان باشد

در پایین ترین مرحلهٔ زندگی اش

جز آمادگی برای زندگی دیگر

و طی راه قرب و نزدیکی به خدا

وظیفه ای ندارد

.

برادران

من که نتوانستم به وظایف خود عمل کنم

و با کوله باری از گناه به سوی پروردگار می روم

و تنها دل به شهادت دارم

تا شاید خداوند با ریختن خون من

گناهانم را ببخشد

و از شما عاجزانه تقاضا دارم

که در حق من دعا نموده

که خداوند مرگ مرا

شهادت در راهش قرار بدهد »

.

.

هدیه به روح مطهر و ملکوتی

فرمانده بااخلاص شهید حاج سعید مهتدی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">