گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد شهدای واجا

سرباز گمنام امام زمان {عج}

دلاوری خستگی ناپذیر

"شهید حاج حسینعلی پورابراهیمی

شهید حسینعلی پورابراهیمی


متولد = استان گیلان

.

شهادت = ماه رمضان / خرداد ۱۳۹۵

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« خدایا تو خود می دانی

که من با آگاهی خود

این راه را انتخاب کردم

خدایا تو شاهد باش

که از تمام مظاهر دنیا بریدم

تا به تو بپیوندم

.

دوستان

اسیر هوای نفس بشوید

نابود خواهید شد

.

من یک تقاضای دیگر از مردم دارم

که نگویید انقلاب برای ما چه کرده

بگوییم ما برای انقلاب چه کردیم

.

بدانید این انقلاب

به پیروزی خواهد رسید

.

پرونده اعمال من گرچه سیاه است

یا رب می دانم آخر امضا می کنی

مثل همیشه »

.

.

عشق است گمنامی

نثار روح مطهر و ملکوتی

شهید حاج حسینعلی پورابراهیمی

و شادی روح پدر و مادرش صلوات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۱)

هدیه به امام زمان صلوات به نیابت از این شهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">