گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب شهادت حضرت زینب {سلام الله علیها}

به یاد بسیجی دلسوخته و عارف

فدایی نهضت حضرت روح الله

معتقد به ولایت فقیه

"شهید امیر حاج امینی

شهید امیر حاج امینی


عضو مخابرات گردان انصارالرسول {ص}

(بیسیم چی معاون گردان، شهید محمد پوراحمد)

لشگر ۲۷ حضرت محمّد رسول الله

{صلی الله علیه و آله و سلم}

.

متولد = روستای علیشار زرندیه

.

شهادت = ۱۳۶۵/۱۲/۱۰ - شلمچه

عملیات تکمیلی کربلای پنج

.

بخشی از وصیت شهید :

.

« با سلام و درود بر شهیدان پاک و خدایی

غنچه هایی که نشکفته پرپر گشتند

.

از اینکه به این فیض عظیم الهی نائل آمده ام، بسیار شکرگزارم

و شرمنده از اینکه نمی توانم شکر چنین موهبت الهی را به جای آورم

جداً خود را قابل چنین مقامی نمی دانم زیرا بسیار گنهکار بودم

ولی به خواست و قوه او، یکبار از ته دل صدایش کردم

و او هم مرا با این همه گناه پذیرفت، زیرا بسیار بخشنده و مهربان است

و همه را به خصوص توبه کنندگان را بسیار دوست دارد و آنها را می بخشد

.

پس امیدوار به جود و کرم او باشید

و با او آشتی کنید و از ته دل صدایش کنید

و اشک بریزید تا زنگار دلتان پاک شود

و او شما را از دوستان و بندگان خوب و محبوب خود قرار دهد

.

شما را به وفاداری به انقلاب و امام امت توصیه می کنم

اگر می خواهید از شما که در سوگ من نشسته اید

راضی و خشنود باشم

دوست امام باشید و به ندایش لبیک گویید

اگر می توانید از طریق ایثار جان یا مال

و اگر نمی توانید زباناً و قلباً به ندایش پاسخ بگویید

و نسبت به جنگ و انقلاب و امام، بدبین نباشید

تا من آزرده نشوم

.

دوباره می گویم، بدانید

هر چه امام می گوید حق است

زیرا من دیده ام که می گویم

و عاجزانه به شما التماس می کنم

به خدا که خیرتان در دوستی با خداست

هرگز او را فراموش نکنید

.

همواره به یاد مرگ باشید

به هر حال روزی ناخودآگاه به سراغتان خواهد آمد

و گریبانتان را خواهد گرفت

پس بگذارید که با کارهای نیکتان

آماده و پذیرای مرگ باشید

و وحشتی از او نداشته باشید

.

از شما خواهش می کنم و می خواهم

که همیشه چند موضوع را در مدنظر داشته باشید :

.

هرگز دروغ نگویید

زود قضاوت نکنید

گذشت و ایثار داشته باشید

خوشرو و خوش برخورد باشید

صبور و مقاوم باشید

و اینکه جبهه ها را پر نگه دارید

.

۶۵/۱۰/۱۹ - بنده حقیر امیر حاج امینی »

.

.

مزار باصفایش =

گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۲۹ / ردیف ۶۰ / شماره ۱۰

.

سلام و صلوات هدیه به امام و شهدا

و هدیه به روح مطهر و ملکوتی

بسیجی عاشق، شهید امیر حاج امینی

و شادی روح پدر و مادرش

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۳)

  • سید مقدام حیدری
  • خوش به حالش
    کاش ما هم شهید شیم
    سلام. اگر ممکنه عکسای بیشتر از این شهید بذارین که تکراری نباشه. مثل همین عکسی که گذاشیتد و تو اینترنت نیست. عکسای جدید.
     همیشه عکس این شهید بزرگوار رو در ذهن خودم دارم و هر جا هم که می بینمش صلواتی به روح پاکش می فرستم  روحش شاد خوش به حالش که شهید از دنیا رفت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">