گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد قهرمان واقعی

پاسدار رشید سپاه اسلام

بسیجی باصفا

"شهید اسماعیل یعقوبی


شهید اسماعیل یعقوبی


متولد =

روستای گلورد بزرگ

نکا مازندران

.

.

-عضو گردان تخریب لشگر ۲۵ کربلا

.

.

شهادت = ۱۳۷۳/۵/۳۱

انفجار مین

دولبه توتمان - نوار مرزی مریوان

.

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« من آزادانه این راه را انتخاب کرده ام

و راه حسین {علیه السلام} را برگزیدم

چون که این راه

راه سعادت و نیکبختی

دنیا و آخرت است

.

حالا آمده ام که جانم را

فدای راه حسین {ع} تو نمایم

و این را می دانم که دنیا گذرگاه است

و همه ما باید از این دنیا سفر کنیم

و می دانم تو هستی که این جان را به موقع می گیری

اما معبودا، تو می دانی که من خالصانه برای تو آمده ام

.

من از همهٔ چیزهایی که تو به من عنایت فرموده ای

می گذرم و تو هم با فضل بی پایانت با من رفتار کرده

و از گناهان من، درگذر

.

شهادت که بالاترین درجه یک انسان است

اگر آن درجه نصیب من شد، دوست دارم

آرم سپاه بر روی قلب من گذاشته شود

تا در قبر هم ولایت فقیه بر من حکومت کند

ان شاءالله

.

شما ای خواهران عزیزم

این سفارشی است که تمام شهدا کرده اند

و من هم به شما تذکر می دهم که حجاب را رعایت کنید

.

شما ای همسر عزیز و مهربان

و شما ای دختر خوب و مهربان و ای پسر عزیزم

شما نور چشمان من هستید

امّا امام، قلب من است

بدون چشم، می شود زندگی کرد

اما بدون قلب، نمی شود

.

ای برادران

دنیا هیچ ارزشی ندارد

پس قدر همدیگر را بدانید

و اخوت و برادری را حفظ کنید

و از اختلافات پرهیز نمایید »

.

.

.

سلام و صلوات هدیه به امام و شهدا

و نثار روح پاک و ملکوتی، شهید اسماعیل یعقوبی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">