گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد شهدای گمنام

بسیجی عارف

دلسوختهٔ شیدا

"شهید ابوالفضل مرادی کوشکی

شهید ابوالفضل مرادی کوشکی


- نیروی اطلاعات و عملیات

لشگر ۱۷ حضرت علی بن ابیطالب {علیه السلام}

.

.

"فرزند آیت الله شیخ محمد حسین مرادی {ره}"

.

متولد = کوشک / اصفهان

.

بزرگ شده شهر نجف اشرف

.

.

شهادت = ۱۳۶۵/۱/۲۴

دارخوین / انرژی اتمی

بمباران مقر استقرار نیروهای لشگر هفده

.

مزار = گلزار شهدای حضرت علی بن جعفر {ع} قم

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« سپاس خداى را که به من قدرت تشخیص صراط مستقیم را

از راه ضلالت و گمراهى عطا فرمود و به من فهماند که در این راه

جز سعادت و رسیدن به قرب چیز دیگر نیست

و این بالاترین افتخار و سربلندى است

که شامل حال من شده است

.

ولى اى خداى کریم

همین قدر مى‌دانم که هر کس تو را شناخت

عاشقت شد و هر کس عاشق شد، دست از همه چیز شسته

و به سوى تو مى‌شتابد و این را به خوبى

در خود احساس کردم و مى‌کنم

.

خدایا، پروردگارا

عشق به تو چنان در وجودم شعله‌ور است

که اگر پیکرم را صد پاره کنند و یا صد بار

مرا بکشند و دوباره زنده کنند و همچنین

اگر پاره پاره تنم را به آتش بسوزانند

اگر خاکسترم را در دریا  بریزند

از دل امواج خروشان ظلمت دریا

صدایم را خواهید شنید که مى‌گویم :

فزت و ربّ الکعبه

به خداى کعبه قسم

که رستگار شدم

.

دوستان تا آنجا که توان در بدن دارید

در جبهه ‌ها حضور فعالانه داشته باشید

که شهیدان در انتظار روز فتح کربلا و آزادى قدس هستند

مبادا خسته شوید و سختی ها، در وجودتان رخنه کند

محکم و استوار باشید تا فتح نهایى

.

من بارها در خود تفکر ‌می کردم و مى‌اندیشیدم

که آیا این فیض عظیم و گرانبها

که همانا شهادت است

نصیب من حقیر می گردد

و در حال حاضر این را در خود احساس کرده‌ام

که با بدنى پاره پاره به لقاء الله مى‌شتابم

و جمال دل آراى پیغمبر {ص} و ائمه معصومین {ع}

را از نزدیک نظر کنم و این باعث سربلندى من است

.

خدایا مرا ببخش

از اینکه بیشتر از یک بار نمى‌توانم

جان ناقابلم را در راه اسلام و قرآن دهم

و با بدنی پاره پاره در محضر پر عظمتت حاضر شوم

.

به امید فتح نهایى لشگر اسلام بر لشگر کفر و الحاد »

.

.

سلام و صلوات هدیه به شهدای مظلوم و گمنام

مقر انرژی اتمی به خصوص شهید ابوالفضل مرادی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">