گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد شهدای مداح

به یاد اسطوره دفاع مقدس

دلسوخته امام حسین{ع}

بسیجی نهضت روح اللّه

گمنام و بی نشان

مهمان حضرت زهرا{س}

پهلوان جاویدالاثر

"شهید ابراهیم هادی"

شهید ابراهیم هادی

بگو سلام بر ابراهیم

.

.

کاش من هم ای شهیدان با شما می آمدم

تا حریم وحی، تا پیش خدا می آمدم/

.

تا طلائیه، شلمچه، فکه و فاو آنزمان

کاش من یک لحظه تا کرب و بلا می آمدم/

.

رمز یا زهرا که شد بر آسمان جبهه ها

کاش من تا قتلگاه سینه ها می آمدم/

.

تا نوای یا حسین پیچید در گوش زمان

کاش من با لاله های سر جدا می آمدم/

.

بغض بگرفته گلویم، طاقت فریاد نیست

کاش‌ من تا سرزمین نینوا می آمدم/

.

این پریشانی دلم را سوخت، دارم این نوا

کاش من هم ای شهیدان با شما می آمدم/

.

کاش من هم ای شهیدان با شما می آمدم ....

.

.

سلام و صلوات هدیه به

عاشقان خونین بال حضرت امام حسین{ع}

مخصوصا گمنام جاویدان

شهید ابراهیم هادی

و صلواتی نثار روح پدر و مادر و برادر بزرگ مرحومش

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">