گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد عارف گمنام

فرمانده دلیر و شجاع

فاتح قلب بسیجیان گردان عمار

پاسدار پرافتخار سپاه اسلام

"شهید ابراهیم اصفهانی"


شهید ابراهیم اصفهانی


-فرمانده دلاور گردان عمّار

لشگر ۲۷ حضرت محمّد رسول الله

{صلی الله علیه و آله و سلم}

.

-متولد = محله مالک اشتر (آزادی) تهران

(بعدها به همراه خانواده به منطقه مهرآباد رفتند)

.

.

-عضو‌ سابق ستاد مرکزی سپاه پاسداران

که به عشق رفتن به جبهه

بی خیال، موقعیت و میز خود شد

و به صف سجاده نشینان مسلخ عشق پیوست

و با لیاقت و توانایی، فرمانده محبوب گردان عمار شد

.

.

شهادت = ۱۳۶۴/۱۱/۲۱

فتح فاو / عملیات والفجر هشت

.

مزار = گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۲۷ / ردیف ۸ / شماره ج

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« خدایا می دانم اگر آنقدر بدن خود را

بر سنگ های کوه های غرب بکوبم که استخوان هایم خرد شود

و آنقدر سرم را بر زمین بکوبم و اشک بریزم که جان دهم

شایستگی ندارم که حتی یک گناه مرا ببخشی

.

خدایا تو را به عزت و جلالت قسم می دهم

که از من ضعیف و ذلیل و فقیر درگذری

و از این بنده پست و گناهکارت خشنود گردی

.

خدایا می دانم که عمر خویش را بر باد دادم

و از دستورات قرآن سرپیچی کردم

از تو طلب مغفرت می کنم

.

خدایا از اینکه آسایش را از همسایگان سلب کردم

و آنان را آزار دادم، طلب مغفرت می کنم

.

خدایا از اینکه در مقابل ضد انقلاب و یاوه گویان

سستی و در حمایت از انقلاب کوتاهی کردم

طلب مغفرت می کنم

.

خدایا، اینک پس از عمری گناهکاری و عصیان

نادم و پشیمان گشته و توبه کردم

و با ایمان و یقین کامل به رحمت و کرمت

خالصانه در میدان نبرد، گام نهادم

.

به امید اینکه به هنگام جان باختن

حضرت فاطمه زهرا {سلام الله علیها}

را ببینم و ‌پاسخ اشک هایی را که

در مظلومیت آن حضرت ریختم

بگیرم

.

جگرگوشه ها و عزیزان بسیجی گردان عمّار

از کوتاهی ها و سستی هایم در رابطه با شما

معذرت می خواهم

.

مسئول لایقی برای شما نبودم

و از محبّت های بی شائبهٔ شما

شرمنده ام

.

در دعاهایتان فراموشم نکنید

و مرا مورد شفاعت خود قرار دهید

.

ابراهیم اصفهانی - ۶۴/۱۱/۱۳ »

.

.

هدیه به ارواح مطهر و ملکوتی

تمام شهدای گردان عمّار

به خصوص فرمانده محبوب

شهید ابراهیم اصفهانی

بفرست صلوات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۱)

بسیار عالی ممنون از شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">