گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد

برادران محمد باقری


به ترتیب شهادت=

- سرباز شهید هادی محمد باقری"

شهادت= فروردین ۶۰، کرخه

ق ۲۴، ر ۶۹، ش ۳

.

- "شهید مهدی محمد باقری"

معاون تیپ سلمان، لشگر ۲۷

شهادت= بهمن ۶۱، فکه

عملیات والفجر مقدماتی

ق ۲۴، ر ۱

.

- "شهید محسن محمد باقری"

شهادت= خرداد ۶۵، مهران

ق ۲۴، ر ۲۶، ش ۱

.

دنیا پرستان هفت رنگ

هیچگاه عظمت شهید و شهادت را درک نخواهند کرد

آنها را می برند، ولی شهید می رود

.

دعایی که حضرت امیرالمؤمنین امام علی{علیه السلام}

برای خود و مالک اشتر از خداوند طلب کرد:

.

« من از خداوند

به رحمت گسترده و قدرت عظیمش

بر برآوردن هر خواهش و مطلوبی

مسألت دارم که

عاقبت من و تو را

به سعادت و شهادت

ختم فرماید »

.

نهج البلاغه، خطبه ۱۷۱

.

هدیه به ارواح مطهر و ملکوتی برادران محمد باقری

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۱)

  • محمدعلی تدین
  • سلام بر تمامی شهیدان این سه شهید عشق دوران جوانی من هستندهمیشه حسرت میخورم که چرا جا ماندم و دوستانم رفتن این دنیای پر از دورغ و تزویر که چی بشه بهترین اوقات زندگی من زمانی که در بهشت زهرا با این سه رفیق حرف میزنم همیشه به یادتان هستم یاران با وفای تا دیدار تازه شود اگر لیاقت دیدار شما را داشته باشم یا علی مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">