گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

آخرین وصایای

"شهید داوود لشگری"

به خانواده اش :

شهید داوود لشگری

« از شما جدا شدم

برای یاری اسلام و وطنم

پدر جان من از شما می خواهم

که در نبودن من بی تابی نکنی

مرا ببخش پدر جان

.

سلام مادر جان

چه کلمه قشنگی، مادر

کلمه ای که برای من زیباتر از هر چیز بود

امیدوارم خدا مرا ببخشد

مادر امیدوارم که در نبودن من گریه نکنی

باید مادر خوشحال باشی که توانستی یک گل ناقابلی

به حضرت زینب کبری {سلام اللّه علیها} هدیه کنی

و پیش حضرت زینب {س} روسفید باشی

.

سلام برادران و ‌خواهران

من از شما نیز می خواهم که در نبودن من هیچوقت بی تابی نکنید

چون این راه بهترین راه زندگی است که من انتخاب کردم

و برادران می دانم که شما راه شهیدان را ادامه می دهید

و شما خواهران، حجابتان را حفظ کنید

.

۶۲/۱۰/۵ - وصیتنامه داوود لشگری

.

چه خوش است من بمیرم به ره ولای مهدی {عج}

سر و جان بها ندارد که کنم فدای مهدی {عج} »

.

.

سلام و صلوات

هدیه به روح مطهر و‌ ملکوتی

شهیدان داوود و اسماعیل لشگری

و شادی روح پدر و مادر دلسوخته آنها

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">