گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شهید روز عاشورا

بسیجی بااخلاص

دلاوری گمنام

"شهید هادی قنبری

شهید هادی قنبری


-رزمنده لشگر بیست و ‌هفت

حضرت محمّد رسول الله

{صلی الله علیه و آله و سلم}

.

.

شهادت = ۱۳۶۱/۸/۶

منطقه سومار

مصادف با روز عاشورا

.

.

مزار = گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۲۶ / ردیف ۳۵ / شماره ۳۳

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« اسلام در خطر است

و ‌مورد هجوم دشمنان اسلام، قرار گرفته است

خداوندا، تو ما را خلق کرده ای و ما در اختیار تو هستیم

و خود را تا لحظه شهادت، وقف تو کرده ایم

و از تو می خواهم که به این بندهٔ ضعیف خودت

نیرو و قوتی عطا کن تا بتواند تا آخرین لحظه

خدمتگزار اسلام باشد

.

خداوندا، من به جبهه نیامده ام تا بگویند فلانی هم به جبهه رفته

خداوندا، من جبهه نیامده ام تا قهرمان جنگ شوم

و از آمدن خویش به جبهه سوء استفاده کنم

.

خداوندا، من به جبهه آمده ام

تا به هدف نهایی خویش

که اسلام و قرآن است

برسم

.

از تو می خواهم که یاری ام کنی

پروردگارا، دوست دارم

که شهادت را که وسیله ای است

برای رسیدن به هدفم

نصیبم گردانی

.

من عاشق

معشوقی هستم

که تا او را نیابم

آرام نخواهم گرفت

و راه رسیدن به آن معشوق

شهادت فی سبیل الله است

.

یا رب، از تو می خواهم

که یک لحظه مرا به خودم وا مگذاری

و مرا در مبارزه با نفس خویش، پیروز گردانی

.

پروردگارا

من در همه جا، در هر حال

به فکر و یاد تو بودم

و از تو می خواهم که

در هنگام شهادت

مرا تنها نگذاری

.

انگیزه من

از رفتن به جبهه

سه چیز است :

.

- عشق به خدا

- عشق به اسلام

- عشق به شهادت فی سبیل الله

والسلام »

.

.

نثار روح مطهر و ملکوتی شهید هادی قنبری

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۱)

  • سید حسین رحیمی
  • اللهم عجل لولیک الفرج وارزقنا توفیق شهاده فی سبیلم سلام ودرود خدابرشهیدان راه حق خاصه شهید هادی قنبری عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">