گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

دلسوخته امام حسین علیه السلام

مداح عاشقِ اهل بیت {ع}

طلبه مجاهد و خستگی ناپذیر

بسیجی باصفا و باعشق

"شهید مرتضی حسینی اشتهاردی"


شهید مرتضی حسینی اشتهاردی


متولد = تهران

.

-بسیجی فعال مسجد رحمتیه (خ شکوفه)

-طلبه حوزه علمیه قم

-مداح با اخلاص

.

-عضو گردان حضرت قمر بنی هاشم {علیه السلام}

لشگر ۱۰ حضرت سیدالشهدا {علیه السلام}

.

.

شهادت = ۱۳۶۲/۵/۱۳

حاج عمران / عملیات والفجر دو

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« اکنون که به حول و قوهٔ الهی

این توفیق نصیبم شده

که این باقی مانده از عمرم را

در راه زنده نگه داشتن دین خدا سپری کنم

و خدا این منّت را بر من نهاده است

که بتوانم این دِین را به اسلام عزیز ادا کنم

.

خدایا تو خود می دانی و من هم می دانم

که این چند سالهٔ عمرم را

جز معصیت تو نکردم

خدایا هر چه نظر می کنم

نقطه سفیدی نه در قلب خود

و نه در پروندهٔ خود می بینم

.

سیاهی یکنواخت

تیرگی بی حد

ناسپاسی فراوان

امّا با این اوصاف و با این خطاهایم

خدایا فقط به تو امید دارم

و به رحمانیت و رحیمیت تو

دل بسته ام

.

باید سر به بیابان ها بگذارم

تا ببینم که آیا کسی هست

که دستم را بگیرد یا نه ؟

.

بارالها، اگر نمی خواستی مرا ببخشی

پس چرا در این مکان مقدس (جبهه) راهم دادی ؟

.

بارالها، اگر نمی خواستی عفوم کنی

چرا برایم چهارده نور پاک قرار دادی

که اینها را برایت شفیع قرار دهم

.

خدایا، اگر نمی خواستی مرا ؟

چرا دری به نام توبه قرار دادی

و خیلی سوالات دیگر ....

.

آری

خدای من

امیدم فقط به توست

.

بارالها، در این بیست سال عمری که به من دادی

این را فهمیدم که دل بستن به غیر تو

نه تنها ثمره ای برایم نداشت

و تنها خوشی های زودگذر بود

.

فقط به این رسیدم

که باید با کسی دوست می شدم

که برایم دائمی باشد

.

چرا که دنیا با همهٔ ظواهرش، فانی است

و آنکه باقی بوده و هست

فقط تو هستی

.

دنیا همه هیچ و کار دنیا همه هیچ

ای هیچ زِبهر هیچ بر هیچ مپیچ »

والسلام

.

.

مزار با صفای این عارف شهید =

گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۲۸ / ردیف ۱۳۳ / شماره ۱۱

.

.

.

به یاد همهٔ عاشقانِ شهید

حضرت سیدالشهدا {علیه السلام}

به خصوص ذاکر اهل بیت {ع}

شهید مرتضی حسینی اشتهاردی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">