گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد امام و شهدا

به یاد شهدای مظلوم و گمنام

کمیته انقلاب اسلامی

به یاد عاشق صادق گمنام

"شهید محمود حاج علی اکبری قمی"


شهید محمود حاج علی اکبری قمی


-عضو کمیته انقلاب اسلامی تهران

.

-بسیجی گردان حبیب بن مظاهر

لشگر ۲۷ حضرت محمّد رسول الله

{صلی الله علیه و آله و سلم}

.

.

شهادت= ۱۳۶۵/۱۰/۲۰

شلمچه/ عملیات کربلای ۵

.

مزار= گلزار شهدای بهشت زهرا{س}

قطعه ۵۳/ ردیف ۴/شماره ۵۲

.

.

-این شهید عزیز

نیروی رسمی کمیته تهران بود

که از سال ۶۴ به عنوان بسیجی

به جبهه و گردان حبیب بن مظاهر پیوست

و در عاشورای خونین کربلای پنج

به مقام والای شهادت رسید

.

.

-گردان حبیب بن مظاهر

یکی از بهترین نیروهای رزمی و عملیاتی

لشگر بیست و هفت تهران بود که نظم و انضباط

و بی حاشیه بودن آنها در جبهه ها معروف بود

عارفان گمنامی در این گردان حضور داشتند

که به امید خدا باز هم در آینده

آنها را معرفی می کنیم

.

.

بخشی از مناجاتنامه مکتوب شهید

یک روز قبل از شهادت :

.

« خدایا در حالیکه ساعاتی بیش به عملیات نمانده

با عجز فراوان، تقاضای عفو و بخشش دارم

مولای من، شما عنایت کردی

من قدر نداستم

به من عمر فراوان عطا کردی

از عمر خودم به نافرمانی از تو

استفاده کردم

.

معبودا، گناه کردم

گناهم را پوشاندی

در صورتی که اگر بر گناهانم پرده نمی کشیدی

رسوا می شدم و بندگانت، طردم می کردند

رئوفا، به من راه راست را نشان دادی

ولی من راه غیر تو را رفتم

.

خدایا در حضورت

با بی شرمی تمام گناه کردم

ولی تو رسوایم نکردی

خالقا، مرا سالم و تندرست آفریدی

ولی من از جسم خویش، بد استفاده کردم

رازقا، به من رزق و روزی فراوان دادی

ولی من معصیتت را کردم

.

بزرگا، من هر قدر گناه کردم

از در خانه ات، بیرونم نکردی

و مرا از خود نراندی

.

خدایا گاهی آنقدر روسیاه بودم

که حتی نمی توانستم دستم را به سویت بلند کنم

و‌ دعایی بکنم و چیزی از تو بخواهم

ولی تو آنچه را که می خواستم

به من دادی

.

خدایا از تو می خواهم

کاری کن که من، آخرین لحظات عمرم را

برای تو و در راه تو، سپری کنم

و در راه تو به شهادت برسم

.

خدایا در این آخرین لحظات

باز هم از تو معذرت می خواهم

خدایا از طرفی غمگینم از گناهانم

ولی وقتی به یاد رحمت بیکرانت می افتم

شاد می شوم

.

هر چه سریع تر

می خواهم

به طرفت بیایم

.

به امید شهادت در راه تو

خدای رئوف و رحمان

.

بنده عاصی گنه کاری که در این لحظات آخر

از گناهان توبه و تنها آرزویش شهادت می باشد

.

بنده حقیر خداوند

محمود اکبری

۶۵/۱۰/۱۹ - کارون

ساعت ۱۰:۲۲ »

.

.

نثار ارواح مطهر و ملکوتی شهدای گردان حبیب

به خصوص شهید محمود حاج علی اکبری قمی

اللهم صل علی محمد و آل محمد و‌ عجل فرجهم

.

.

.

نظرات (۲)

  • ع . شکیبا
  • سلام بر شهدای کمیته انقلاب اسلامی

  • حبیب حاجی علی اکبری
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    سلام وقت بخیر 

    من برادر زاده شهید محمود حاجی علی اکبری هستم

    نمیدونم پیج برای چه شخصی است

    ولی اطلاعات میخوام

    لطفا درصورت امکان با بنده تماس بگیرید 

    09*********

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">