گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد شهدای گمنام جهاد سازندگی

جهادگر مخلص سپاه اسلام

افتخار حزب الله

"شهید حاج محمد حسین معز غلامی"


شهید محمد حسین معز غلامی


متولد = همدان

.

.

-عضو ستاد پشتیبانی جنگ

جهاد سازندگی استان همدان

.

.

شهادت = ۱۳۶۳/۵/۱۷

جاده بانه - سردشت

کمین گروهک های ضد انقلاب

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« خدا را شکر می کنم که درون من حالتی ایجاد شده

که می توانم باور کنم که لایق، خادم بر اسلام بودن را

خداوند بر من عطا نموده و نشانه‌اش همین لطف آشکار است

که اکنون برای رساندن پیام شهیدان به خون خفته‌

عازم دیار وحی هستم

به هر حال اطمینان دارم

چه کشته شویم چه نشویم

موفقیم

.

برادرم، اکبر

امیدوارم که مرا ببخشید

شما دلسوز به انقلاب و امام هستید

حتماً راه امام حسین {ع} را ادامه خواهی داد

.

هراسی از هیچکس غیر از خدا نداشته باشید

و تنها از او بترسید و از دیگران نهراسید

و ارتباط خود را با امام زمان {عج}

و اهل بیت مطهر {ع}

آنی قطع نکنید

.

هر کدام از شما

در هر مقام و پستی که هستید یا خواهید بود

به فکر مستضعفین ایران و جهان باشید

و اگر جنگ در ایران، ان شاءالله با پیروزی اسلام خاتمه یافت

شما ملل مستضعف دیگر را از یاد نبرید و حتماً اقدام نمایید

.

 زندگی این دنیا اگر چه صد یا دویست سال که باشد

بالاخره تمام شدنی و از بین رفتنی است

و زندگی ما در جوار رسول‌الله {ص}

و امامان {ع} خواهد بود

.

زندگی دنیا

ارزشی جز اینکه از نعمت خدا استفاده کنی

و او را عبادت نمایی تا در امتحان الهی قبول شویم

ارزش دیگری ندارد

مگر دنیا به فاطمه {س} و اولاد معصومش

چه وفایی کرد که به من و تو بکند

.

به شما و دیگران، سفارش می کنم

به تقوا و یاری از مظلومان و دشمنی با ظالمان

و اصلاح در دین و درباره قرآن و امر به معروف و نهی از منکر

و قرائت قرآن و نهج البلاغه و سایر علوم اسلامی

.

هر لحظه وجدانم به من می‌گوید

که تو لیاقت شهید شدن را نداری

و هرگز خون تو با خون شهدای اسلام مخلوط نمی ‌شود

ولی از خداوند می خواهم تا این لیاقت را به من عطا نماید

.

ما قدم در راه الله می گذاریم

و نوید خداوند در گوشم هست که

إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم

.

به امید آن روز

و با آرزوی موفقیت تمامی سربازان اسلام و مؤمنین

با درود بر رهبر کبیر و حماسه آفرینمان، امام خمینی

.

والسلام

محمد حسین معز غلامی »

.

.

.

نثار روح مطهر و ملکوتی

شهدای جهاد سازندگی همدان

به خصوص شهید حاج محمد حسین معز غلامی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۱)

  • روحش شاد راهش پر رهرو باد
  • روحش شاد راهش پر رهرو باد 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">