گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

سفره عقد یک شهید

وصیت

"شهید محمد جواد اسلامی فر"

خطاب به همسرش:

« من و تو اولین زوجی نیستیم که دشمنان خدا زندگیمان را از هم پاشیده اند


به محله مان نگاه کن، به شهرمان بنگر و ایران را نظاره کن که چقدر جوانان باتقوا


خوشی هایشان، زندگیشان، همسرانشان را به خاطر خدا از دست داده اند


و چون مسئله خداست، حل شده است


.


یادت هست گفتم عروسی ما چه روزی است


یادت هست و همه می دانند شب عروسی گریه کردی و دعا خواندی


حالا امروز روز شادی من و در نتیجه شادی توست


دربین مردم شاداب باش و تبریک مردم را با جان و دل بپذیر


و همیشه این آیه در ذهنت باشد:


{ یَا أَیُّهَا النَّاسُ أَنتُمُ الْفُقَرَاء إِلَى اللَّهِ وَاللَّهُ هُوَ الْغَنِیُّ الْحَمِید } -(فاطر-۱۵)


.


حرف هایم را زیاد شنیده ای اما این آخرین وصیت من به توست


که بعد از من خدای نکرده احساسات بر عقل تو غلبه نکند و از تو می خواهم


فقط و فقط به حکم خدا عمل کنی که رضای خدا در آن است


.


راهی است که همه دیر یا زود باید برویم


پس چه بهتر که مهمان خدا شویم


و در این لحظه سراغ ما بیاید »


.


.


گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، خاطرات خواهر محترم این شهید را که خودش هم مادر(شهید مسعود مربوبی) است را در قالب کتابی جذاب به نام "من کنیز زینبم{س}" چاپ و منتشر کرده است


.


توضیحات بیشتر دربارهٔ شهید= پست قبلی


.


.


.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">