گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد مداح دلسوخته و عارف لشگر ده

"شهید محمد جواد اسلامی فر"

مسئول تبلیغات لشگر ۱۰

حضرت سیدالشهدا {علیه السلام}

متولد مشهد است و مادرش را در کودکی از دست داد

دانشجو بود و درس می خواند که به خاطر جنگ همه زندگی اش را فدای کشور و انقلاب کرد

مداح معروفی بود، و دعای توسل و کمیل او زبانزد است

جالب اینکه او لکنت زبان داشت ولی موقع مداحی برای اهل بیت{ع} لکنت زبانش برطرف می شد و صدایش سوز عجیبی داشت

۴۰ روز قبل از شهادتش ازدواج کرد و در مراسم عروسی اش با افتخار پشت میکروفن گفت:

"ازدواج ما روزی است که در خون خود بغلتیم"

اسفند ۶۲ در آوردگاه خیبر به مقام شهادت رسید

گروه شهید ابراهیم هادی کتاب خاطرات خواهر محترم این شهید را که خودش هم مادر(شهید مسعود مربوبی) است را در قالب کتابی به نام "من کنیز زینبم{س}" منتشر کرده است

.

بخشی از وصیتنامه شهید اسلامی فر:

.

« خداوندا جوان بودم گناه کردم، نعمت دادی ناسپاسی کردم، عطا کردی جفا کردم، رهبری دوراندیش و باتقوا فرستادی پیروی اش نکردم، مردان صالح و مُتقی را الگو قرار دادی باز درس عبرت نگرفتم، خون پاک شهیدانی در مقابل چشمانم بر زمین ریخت، پیکر مطهر جوانانی در پیش دیدگانم پرپر شد، اما لحظه ای به فکر ادامه راهشان نبودم، به لطف حق و به رهبری امام و همت اُمت امام، انقلابی اسلامی و بزرگ به پا شد ولی من هیچگونه انقلابی در درون خود نکردم

.

خدای مهربان من، گناهانم زیاد، پرونده ام سیاه، قلبم تیره، دلم همچون سنگ و از همه مصائب بالاتر اینکه لذت مناجات با خودت را از من گرفتی

نمی دانم چه بگویم فقط این کلمه بر زبانم می آید: یا غَفّار

آیا بنده فراری جز در خانه مولایش جای دیگری دارد

خدایا تو آن پروردگاری هستی که دری از رحمت به نام توبه بر روی بندگانت بازی کردی و فرمودی: توبوا الی اللّه توبه نصوحاً

بیایید به سوی خدا، آمدنی بدون بازگشت

آیا چه عذری دارد در روز قیامت کسی که داخل این خانه نشود

.

همه بدانند که من برای اِرضای هوای نفس و خوشگذرانی و از روی بیهودگی در این میدان پا نگذاشتم

اینجا کربلای عاشقان است، اینجا دانشگاه ایثار و اخلاص است

.

ای کسانی که به جبهه ها و این همه خون های ریخته شده اهمیت نمی دهید

دانا باشید که شهدا به این سادگی از شما نخواهند گذشت

.

خواهران گرامی ام

حجاب شما کوبنده تر از خون من، بُرنده تر از شمشیر من و مُشت محکمی بر دهان یاوه سرایان می باشد »

.

مزار شهید

در گلزار شهدای بهشت زهرای{س} تهران

قطعه ۲۷،ردیف ۲۲،شماره ۸

.

هدیه به ارواح مطهر شهدای عملیات خیبر

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُم

.

.

.

نظرات (۱)

سلام خداقوت, لطفا صوت مداحی های شهید رو بگذارید .خدا خیرتون بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">