گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد امام و شهدا

به یاد شهدای مظلوم و گمنام کمیته

به یاد قهرمانی گمنام و وارسته

"شهید فرهاد منصوری

شهید فرهاد منصوری


شهادت = ۱۳۶۵/۱۱/۲۹

تهران - حین انجام ماموریت

.

این دلاور گمنام قبل از شهادت

خوابی عجیب و زیبا دیده بود

که با دستخط خود آن را ثبت کرد

و بعدها روزنامه آنرا چاپ کرد

که بخش هایی از آن بدین قرار است :

.

« من در خواب دیدم که با بچه ها به شهر مهران

به تماشای خانهٔ ویران شده ای رفته ایم

ناگهان من به داوود گفتم :

آنها چه کسانی هستند که این طرف می آیند

داوود فریاد زد : عراقی ها هستند

و یک سرهنگ هم آنها را همراهی می کند

داوود گفت : فرهاد بزن

همگی آنها را با تیر بزن

.

من به طرف عراقی ها شلیک کردم

و چند نفری را از پای درآوردم

ناگهان متوجه شدم یک وسیله نقلیه

که در خاطرم نیست چه بود

به طرف من و داوود می آید

.

دو سرباز عراقی پیاده شدند

یکی از دو سرباز را با تیر زدم

ولی یکی از آنها به پشت بام

خانه ویران شده ای که ما

در داخل آن بودیم فرار کرد

.

من به داوود گفتم : فقط سه تیر باقی مانده است

که ناگهان آن عراقی که در پشت بام بود به پایین نگاه کرد

داوود به من گفت : بزن

و من شلیک کردم و گفتم :

داوود تیرها تمام شده است

.

بالاخره ما به دست عراقی ها افتادیم

و آنها دست و پای من و داوود را بستند

پیش روی ما یک نارنجک کشیده و از اطاق خارج شدند

من و داوود شروع به اشهد گفتن خود کردیم ولی نارنجک عمل نکرد

نارنجک دوم را آوردند ولی باز هم عمل نکرد

.

عراقی ها برگشتند و به روی ما اسلحه کشیدند

ولی تیرهایشان عمل نکرد در همین حال بود

که یکی از عراقی ها فریاد زد :

فرار کنید، فرماندهٔ آنها آمد

همه فرار کردند

.

من و داوود مشاهده کردیم

شخصی که از بس نورانی بود، قابل دیدن نبود

به اطاق آمد و دست و پای ما را باز کرد

.

از خواب بیدار شدم

و شروع کردم

به فرستادن صلوات

واقعا که چه خواب عحیبی بود »

.

.

هدیه به ارواح مطهر و ملکوتی

تمام شهدای کمیته انقلاب اسلامی

به خصوص شهید فرهاد منصوری

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">