گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شهیدِ دفاع مقدس

شهیدِ مدافع حرم


"شهید علی اصغر صادقی"

"شهید علی امرایی"

بخشی از وصیتنامه فدایی حضرت زینب{سلام اللّه علیها}

بسیجی دلباخته سیّدنا حضرت امام خامنه ای{روحی له الفداء}

شهید علی امرایی:

.

« زمانی که این نوشته را می خوانید من در جمع شما نیستم

نمی دانم چرا به دلم افتاده که از این سفر سالم برنمی گردم

دلم برای حرم حضرت رقیه{س} و حضرت زینب{س} خیلی تنگ است و بیشتر از آن دل تنگ حرم ارباب، ولی الان دیوانهٔ حرمین دمشق شدم

به این سفر می روم چون نیاز است الان در آنجا باشم

به خاطر آرامش دل حضرت زهرا{س} و امیرالمؤمنین{ع}

به خاطر آرامش دل حسین{ع} و حسن{ع} و عباس ابن علی{ع}

و به زینب{س} ثابت کنم

کلنا عباسک یا زینب

.

بعد از حمد و سپاس پروردگار دو عالم و سجده شکر به درگاهش

مدیون حسین ابن علی{ع} هستم و تمام زندگی ام را از او دارم و ایشان خواست تا اینگونه او را زیارت کنم، مانند همان خوابی که دیدم؛ خواب کربلا

حضرت از ضریح مبارک بیرون آمد و می فرمود:

بیا تو هم مال این دنیا نیستی

و در آخر هم من روسیاه را خرید

پس گریه و زاری معنی ندارد

چون به وصال عشقم رسیدم »

.

بسیجی امام خامنه ای روسفید است

که در عصر ظلمت و خیانت

آقا اباعبداللّه{ع} انتخابش می کند

حرفی نمی ماند فقط

شرف یعنی مدافع حرم

والسلام

.

سلام بر شهدا

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">