گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

پهلوان شهید محمد طوقانی

فرمانده گروهان گردان حنین

لشگر ۲۷ حضرت محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم

برادر بزرگتر شهید سعید طوقانی

از پهلوانان ورزش زورخانه ای

مزار= ورزشگاه شهدای طوقانی کاشان

.

دستنوشته شهید محمد طوقانی برای برادرش:

.

« برادران دعا فراموش نشود

۹۹ درصد شهید می شویم

دعای کمیل فراموش نشود

برای امام امت دعا کنید

خداحافظ »

.

خاطره حاج محمود ژولیده از دلتنگی های سعید طوقانی بعد از شهادت برادرش:

.

« ما در قطار بودیم که دیدیم حال سعید عوض شد و از کوپه بیرون رفت. من به دنبالش رفتم، قطار که از روبه‌روی دوکوهه رد می‌شد و به سمت اندیمشک می‌رفت

سعید به منظره بیرون و ساختمان‌های دوکوهه نگاه می‌کرد و اشک می‌ریخت

به سعید گفتم تو که رفقایت شهید نشده‌اند و همرزمی‌ هم نداشتی؛ تازه اول کاری، چرا گریه می‌کنی. ما باید گریه کنیم

سعید گفت: من دلم عجیب برای محمد تنگ شده است »

.

سعید هم زیاد دوری برادرش را طاقت نیاورد و حدود دو سال بعد از او به شهادت رسید

.

شادی روح برادران طوقانی و پدرشان پهلوان حاج اکبر طوقانی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">