گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد سردار بی سر

"شهید ماشااللّه رشیدی"

فرمانده گردان

حضرت سیدالشهدا {علیه السلام}

لشگر ۴۱ ثاراللّه

شهادت= بهمن ۶۵

شلمچه، عملیات کربلای ۵

قطع سر و دست

مزار= طغرالجرد استان کرمان

.

پدرش می‌گفت:

آخرین باری که آمده بود مرخصی خیلی حال عجیبی داشت

نیمه شب با صدای ناله‌اش از خواب پریدم

رفتم پشت در اتاقش

سر گذاشته بود به سجده و بلند بلند گریه می‌کرد

می گفت:

خدایا اگر شهادت را نصیبم کردی

می‌خواهم مثل مولایم امام حسین{ع} سر نداشته باشم

مثل حضرت عباس{ع} بی دست شهید شوم

دعایش مستجاب شد

و یکجا سر و دستش را داد

.

بخشی از وصیتنامه شهید:

.

« خدایا

دیگر نمی‌خواهم به شهرم برگردم

دوستانم شهید شدند

چگونه به صورت پدر و مادر آنها که شهید شدند نگاه کنم

من فرمانده آنها بودم

خدایا توفیق شهادت، نصیب من هم بفرما

.

دنیای پر از ظلم و خیانت کنونی

توان سکوت را از ما گرفته است و دیگر وجدان ما جوانان شیعه

مشاهده‌ی این همه نامردمی ها و خیانت‌ها را اجازه نمی‌دهد

.

هرگز پایتان را از رهنمودهای امام بیرون نگذارید

همه‌ی ما رفتنی هستیم

پس چه بهتر که در راه خدا برویم

من می‌روم تا ندای

هل من ناصر ینصرنی

رهبرم را در سرخی خون و گرمی شهادت بپذیرم »

.

.

هدیه به ارواح مطهر شهدای لشگر ۴۱ ثاراللّه

و سلامتی فرمانده دلسوخته لشگر ۴۱ حاج قاسم سلیمانی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۱)

درجاتش رفیع و احسنت به خانواده اش  و مردم پابدانا که هرسال فرهنگ شهادت را با یادبودش ترویج میکنند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">