گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

"شهید قاسم میرحسینی"

جانشین حاج قاسم سلیمانی در لشگر ۴۱ ثارالله

متولد= روستای صفدر میربیک، شهرستان زهک، استان سیستان و بلوچستان

سیدالقائد حضرت امام خامنه ای روحی له الفداء:

« شهید قاسم میرحسینی، که از سردارانِ لشگر چهل و یک ثارالله است

او هم در میدان نبرد، در هنگام دفاع، از آن شخصیت های استثنایی و جالب است

من مردم سیستان را این جور شناختم »

.

حاج قاسم سلیمانی:

« ما همه مات و مبهوت حرکات او می‌شدیم. او یک سخنور بود و وقتی شروع به صحبت می‌کرد. به قول بچه ها جادو می‌کرد.تمام حرف‌های خودش را با استناد به آیات و روایات نقل می‌کرد. من واقعا احساس می‌کردم هیچ روحانی‌ای توی سن و سال خودش به پای ایشان نمی‌رسید

در بُعد فرماندهی باید بگویم ایشان در جلسات همیشه صائب‌ترین نظرات را می‌داد

بهترین نظر؛ نظر شهید میرحسینی بود و در میدان عمل هم همان ‌ها به وقوع می‌پیوست

من خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ وقت در چهره شهید میرحسینی در سخت‌ترین شرایط هراسی ندیدم

انگار در وجود این مرد چیزی به عنوان ترس، هراس، دلهره و تردید وجود نداشت. اگر در محاصره بود همانطور صحبت می‌کرد که در اردوگاه صحبت می‌کرد

سیدالشهدای همه شهدای استان سیستان و بلوچستان و بزرگ لشکر ثارالله، که واقعا امروز من در هر مأموریتی جای او را خالی می بینم، شهید میرحسینی است »

.

"خودتان را آماده کنید، اگر سراغ دشمن نروید، او به سراغ شما می آید"

بخشی از وصیتنامه شهید:

.

« به برادرانم توصیه می کنم که در هر مجلس و محفلی از جنگ و انقلاب سخن بگویید. از مظلومیت ما در برابر ستمگران بگویید. از رهبری و ولایت فقیه سخن بگویید

.

شما خودتان می شنوید در سرتاسر دنیا به مظلومین و مستضعفین رحم نمی کنند و در همه جا مسلمین و محرومین را سر می بُرند

بنابراین خودتان را آماده کنید که اگر در نوار مَرز سراغ آنها نروید، خود سراغتان خواهند آمد

.

همسرم شرمنده ام که با سیاه کردن کاغذی سفید، قلب صاف و پاکت را تسلی می دهم. شاید لحظه موعود فرا رسد و از همدیگر در این دنیا جدا شویم

تا زنده بودم نتوانستم حقی را که به گردنم داشتی آن طور که شایسته است ادا کنم و همچون سایرین زندگی عادی و معمولی و پر از عاطفه را کنار هم سپری کنیم و شاید هم این نوع زندگی میراث انبیاء الهی و اولیای عظام و کرام باشد که برایمان ارث مانده است

همسرم، اینک که سفر نهایی در پیش است همچون گذشته تو را به خدای متعال می سپارم زیرا او بهترین نگه دارنده و پاسدار واقعی است »

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">