گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب میلاد حضرت امام رضا علیه السلام

به یاد شاعر و مداح اهل بیت {ع}

"شهید غلامعلی رجبی"

و به یاد معلم و استاد اخلاق

"مرحوم حاج حسن رجبی (جندقی)"

رضوان الله تعالی علیهم 

شهید غلامعلی رجبی


به یاد همه شهدا و سینه سوخته ها =

.

من ندانم کیستم، دانم شما را دوست دارم

هر که هستم، خاندان مصطفی {ص} را دوست دارم

.

مرغ روحم، چون کبوتر پر زند سوی مدینه

هم خراسان، هم نجف، هم کربلا را دوست دارم

.

کمتر از آنم که باشم بندهٔ شاه ولایت

گر چه خود آلوده ام، اهل ولا را دوست دارم

.

دوستی، از دوستانِ دوستان اهل بیتم {ع}

هر که هستم، شیعیان مرتضی {ع} را دوست دارم

.

گر نکیر و منکرم پرسند، آوردی چه با خود ؟

در جواب هر دو می گویم، رضا {ع} را دوست دارم

.

.

صلی الله علیک

یا علی ابن موسی الرضا المرتضی

علیه آلاف التحیة و الثناء

.

.

نثار همه شهدا به خصوص ذاکر با اخلاص

شهید غلامعلی رجبی و شادی روح پدر بزرگوار و برادرش صلوات

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">