گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

"آقازاده شهید"

شب جمعه به یاد امام و شهدا

به یاد طلبه مجاهد

"شهید علی پورمحمّدی"

شهید علی پورمحمدی

فرزند حجت الاسلام، مرحوم

حاج شیخ عباس پورمحمدی {ره}

.

متولد= رفسنجان

عضو لشگر ۴۱ ثاراللّٰه

.

شهادت= ۲۸ دی ۶۵

شلمچه، عملیات کربلای ۵

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

(درست یک روز قبل از شهادت نوشته است)

.

« بسم اللّٰه الرحمن الرحیم

وصیت بندهٔ گناهکار

روسیاه نزد ائمه اطهار {ع}

اللّهُمَّ اجْعَلْ عَواقِبَ امُورِنا خَیْرا

.

خدایا چگونه ادعا کنم که مسلمانم

در صورتی که گناه زیاد کرده ام

چگونه خود را بنده تو بدانم

در صورتی که بندگی ات نکردم

چه گناهانی که انجام ندادم

خدایا چگونه رو به سوی تو کنم

در حالیکه سراسر غرق در آلودگی هستم

و هوای نفس مرا نابود کرده

و به خود مشغول ساخته

.

ای خدای رحیم، ای بخشندهٔ مهربان

ای بزرگ، یا غفارالذنوب، اغفر ذنوبی

خدایا به بزرگی ات، مرا ببخش

چگونه از تو درخواست عفو کنم

در حالیکه تا به حال بارها و بارها توبه کردم

ولی توبه ام را زیر پا گذاشتم

و هوای نفس را اطاعت کردم

.

خدایا امید دارم که با این جان دادن و رفتن از این دنیا

که خود فرمودی بهترین معامله با تو است

از عذابم بکاهی و کمتر عقاب شوم

.

یا امام زمان {عج}

چگونه ادعا کنم

که طلبه هستم و سرباز تو

در حالیکه سر تا پا گناهم

مرا ببخش آقاجان

.

پدر و‌ مادرم

شما که در مشکلات مرا یاری کردید

و در سختی ها مرا بزرگ کردید

صبر کنید در راه خدا

خدا صابران را دوست دارد

.

همه باید بروند

چه رفتنی

بهتر از شهادت

در راه خدا

.

از جملگی شما تقاضا دارم

که احکام را اهمیت قائل شوید

و مواظبت بر احکام داشته باشید

.

۶۵/۱۰/۲۷ - علی »

.

.

سلام و صلوات هدیه به امام و شهدا

هدیه به شهدای روحانیت معظم

به خصوص طلبه مجاهد شهید علی پورمحمدی

و هدیه به پدر بزرگوارش مرحوم حاج شیخ عباس پورمحمدی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">