گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد امام و شهدا

به یاد نوجوان ۱۶ ساله

"شهید علی مهران"

شهید علی مهران


شهادت = فروردین شصت و دو / چزابه

.

مزار = گلزار شهدای بهشت زهرا {س}

قطعه ۲۶ / ردیف ۶۲ / شماره ۲۲

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« وقتی من خودم را شناختم

تصمیم گرفتم که تا آنجا

پیش بروم که به خدا برسم

و آخرین نقطه رسیدن به خدا، شهادت است

که ان شاءاللّه خدا نصیب من خواهد کرد

.

من در دوره زندگی ام

در درجه اول، خدمتی به اسلام

و در درجه دوم به پدر و مادرم (خدمتی) نکرده ام

و همیشه مایه زحمتشان بودم

امیدوارم پدر و مادرم مرا حلال کنند

.

یک خواهش از پدر و‌ مادرم دارم

و آن این است که شاید نبود من در خانواده

برای شما بسیار ناراحت کننده باشد

ولی شما باید شکیباتر از این باشید

و‌ حسرت یک قطره اشک را هم به دل دشمنان بگذارید

.

برای من از گذاشتن حجله

و از این جور کارهای تشریفاتی خودداری کنید

و‌ هیچگونه کوچه و‌ خیابانی را به نام من نکنید

و تمامی پولی را که من دارم

به حساب های جبهه جنگ واریز کنید

.

در خاتمه سلامت شما را از خداوند متعال طلب می نمایم

و از قول من از تمام دوستانم حلالیت بطلبید

۶۱/۸/۸ - علی مهران »

.

.

سلام و صلوات هدیه به امام و شهدا

و هدیه به روح مطهر و ملکوتی

نوجوان شهید، علی مهران

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۱)

روحتون قرین رحمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">