گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

"شهید علی اکبر محمد حسینی آشکار"

شهادت= آذر ۶۰

بستان، عملیات طریق القدس

مزار= گلزار شهدای کرمان

بخشی از وصیتنامه شهید:

« شکر می کنم خدای بزرگ را که به من شعوری عنایت کرده که راه حق را تشخیص بدهم

خدای را شکر که به من قدرتی داده است که در این راه گام بزرگی بردارم

و خدا را شکر می کنم که یک قدرت بزرگ و پر شکوهی را به رهبر کبیر انقلاب داده است

سلام و درود فراوان بر تمام کسانی که تقوی را پیشه کرده اند و فقط برای خدا قدم بر می دارند

سلام بر همیشه پویندگان راه حق و حقیقت و قیام گران

کسانی که در روزها مانند شیر خروشانند و شب ها عابدانی بیدار

از پدر و مادر خود خواهش می کنم که وقتی من شهید شدم برای من گریه نکنند

باید خوشحال باشند و شربت و شیرینی بدهند

من از خداوند تبارک و تعالی خواهش می کنم که گناهان مرا ببخشد

هر چند می دانم که گناهان من زیاد است ولی خداوند آنها را می بخشد

پدر و مادر و خواهر و برادر

هر قطره اشک شما مانند یک سوزن است که بر کف پای من فرو می رود

والسلام

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

درود بر خمینی »

.

.

هدیه به ارواح مطهر شهدای عملیات طریق القدس

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِینَ

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">