گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به عشق شهدای ارتش

اسوه اخلاق و معرفت

"شهید علی اکبر ایوزخانی"

شهید علی اکبر ایوزخانی


متولد = تهران

عضو تیپ ۴۰ سراب

.

شهادت = تیر ۶۴ / سومار

.

شهید علی اکبر ایوزخانی

اسوه اخلاق و معرفت

و از شهدای گمنام ارتش قهرمان

پدرش کارمند وزارت خارجه بود

و او قرار بود برای تحصیل به انگلستان برود

ولی سال ۵۹ وارد دانشکده افسری شد

و بعد از فارغ التحصیلی به مناطق عملیاتی اعزام شد

او ارتشی بود که اهل نماز شب بود

و خیلی عارف و دلسوخته بود

مدتی کمی قبل از شهادت ازدواج کرد

ولی در تابستان ۶۴ در بلندی های سومار

بعد از نبردی عاشورایی

با اصابت تیر به سر و سینه

به مقام شهادت رسید

.

امروز مزار نورانی و باصفای این شهید گمنام

در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرار دارد

قطعه ۲۷ / ردیف ۹۸ / شماره ۱۲

.

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« خسته ام از زندگی، از دنیا

نمی دانم تا کی باید به این زندگی تن بدهم

اما تنها چیزی که بر ادامه زندگی امیدوار می سازد

وجود مقدس امام زمان {عج} است

که التیام دهنده دردهاست

روشنی بخش روح هاست

عشق به اباعبداللّه {ع}

و زیارت حرم مطهرش است

.

پروردگارا، اگر روی من سیاه است

اگر شرمگین ام، دیگر مرا شرمگین تر مکن

من که تو را نمی شناسم

اما صفات تو را یاد گرفته ام

آخر چیزی ندارم که عرضه نمایم

خود را در خود فرو برده ام

تا کسی از دردم مطلع نگردد

و تنها پیش تو، راز خود را آشکار نمایم

.

میل دارم جانم را عطا کنم

تا در دادگاه عدالت در نزد انبیا و اولیایت

و در‌ کنار شهدا، طفیلی آنان قرار گیرم

تا یک بنده بی ارزش را در کنار آنها

و در شمار آمرزیدگان قرار دهی

.

دوستانم بدانند

که من با هدف به جبهه رفته ام

و اگر خون خود را ریخته ام

برای محکم شدن

ستون های انقلاب و اسلام بوده که هست

چون مکتبمان عزیز است

و به لطف خدا هم، پایدار می ماند

.

این را از خاطر فراموش نکنید

که تن به رضای الهی دادن

مورد رضایت خداوند است

.

و در پایان از درگاه با عظمت خداوند سبحان

طلب عفو و بخشش برای بندگان

و صبر و بردباری برای تمام بازماندگان می کنم

و از درگاهش ظهور هر چه زودتر

امام عصر، ولی اعظم، امام زمان {عج}

و پیروزی هر چه زودتر رزمندگان اسلام

و سلامتی و طول عمر امام عزیزمان

و صبر و بردباری، به تمام عزیز از دست داده ها

و تمام دردمندان را خواهانم »

.

.

سلام و صلوات هدیه به شهدای ارتش

به خصوص شهید علی اکبر ایوزخانی

و شادی روح پدر مرحومش

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۲)

این شهید والامقام را از نزدیک دیده بودم
چهره نورانی اش حقیقتا هر مخاطبی را به یاد خدا می انداخت
چه حال وهوای معنوی وچه صداقت وصفای باطنی داشت
می توان گفت مکروهات را ترک کرده بود تا چه رسد به حرام
چقدر کم وعمیق صحبت می کرد
چقدر با قران مانوس بود 
چه نماز زیبایی داشت وچه صبر وتحمل وتاملی!
خدایا ما را شرمنده این اولیایت مکن

سلام

حمد خدا با توهم کاسه شدم صد حیف که تا آمدم نگاهت کنم رفتی

تو رفتی من ماندم شرمنده اهداف بزرگ و زیبای اسلامتیت

روحت شاد و راهت پر رهروه

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">