گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد امام و شهدا

به یاد بسیجی محبوب شهر ری

افتخار سپاه اسلام

اسطوره گمنام

"شهید عزت اللّه اوضح"

شهید عزت الله اوضح

معاون اطلاعات و عملیات

لشگر ۱۰ حضرت سیدالشهدا {علیه السلام}

.

متولد= همدان

(در شهر ری زندگی می کرد)

.

شهادت= اردیبهشت ۶۷

ارتفاعات شیخ محمد، ماووت عراق

عملیات بیت المقدس ۶

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« خدایا من اقرار به گناهانم را

وسیله خود به سوی تو قرار می دهم

پس وای بر من که اگر مرا نیامرزی

خداوندا تو ستارالعیوب هستی

الهی همانا که در دنیا گناهانی از من پوشانده‌ای

و نیازمندم که در آخرت گناهان مرا بپوشانی

.

سخنی دارم با خواهران و برادران عزیزم

اول آن که امانت‌دار باشید

یعنی در امانت خیانت نکنید

و الان امانتی بس بزرگ در دست ماست

و آن امانت دین خداست و آن اسلام است

.

وصیت دوم من به شما این است که به این دنیا دل مبندید

زیرا خداوند ما را در این دنیا مورد آزمایش الهی قرار می‌دهد

و خدا کند که ما از این آزمایش الهی روسفید بیرون بیاییم

.

وصیت سوم من به شما برادران بسیج

و تمام عاشقان اللّٰه این است

دعا را از یاد نبرید

این دعا است که موجب می شود

زنگ‌های قلب انسان پاک شود

پس به دعا توسل جویید

عزت ‌اللّه اوضح »

.

.

مزار باصفای شهید عزت اللّه اوضح

در گلزار شهدای بهشت زهرای{س} تهران

قطعه ۲۹/ ردیف ۶/ شماره ۷

.

سلام و صلوات هدیه به امام و شهدا

هدیه به بسیجی با صفا

شهید عزت اللّه اوضح

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">