گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد امام و‌ شهدا

به یاد معلم بسیجی

"شهید عبدالرضا قاضی زاهدی"

شهید عبدالرضا قاضی زاهدی

بسیجی لشگر هفده

حضرت علی ابن ابیطالب {علیه السلام}

.

متولد= شهرستان خمین

.

شهادت= ۹ آذر ۶۰

دشت آزادگان

عملیات طریق القدس (فتح بستان)

.

مزار= گلزار شهدای

روستای دانیان خمین

.

بخشی از وصیتنامه شهید :

.

« برادران و خواهران

رفتن به جبهه من، از غرور نبوده

و این یک وظیفه انسانی است

ولی من، اول در سنگر مدرسه بودم

و درک کردم، موقعش فرا رسیده

که سنگر مدرسه را رها کنم

و در سنگر اصلی که همان

جبهه حق علیه باطل است

حاضر شوم و به ندای :

"هل من ناصر ینصرنی"

نائب امام زمان {عج}

خمینی کبیر لبیک گفتم

و راهم را خوب انتخاب کردم »

.

.

سلام و صلوات هدیه به امام و شهدا

هدیه به شهدای عملیات طریق القدس

به خصوص بسیجی دلاور شهید عبدالرضا قاضی زاهدی

و هدیه به روح مادر مرحومش و پدر بزرگوارش

آیت اللّٰه حاج شیخ محمد حسن قاضی زاهدی {رحمت اللّٰه علیه}

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۱)

  • محمد عسگری
  • روح تمامی شهدا به خصوص دایی عزیزم شاد باشد انشاالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">