گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد شهدای گمنام تخریب

به یاد تخریبچی نخبه و دلاور

پاسدار سپاه اسلام

"شهید عباس آقازاده"

دانشجوی اقتصاد دانشگاه تهران

شهادت= ۲۳ سالگی

شهریور ۱۳۶۵

منطقه شیخ صالح جوانرود

.

بخشی از وصیتنامه شهید:

.

« بارخدایا شکر و سپاس تو را که بنده حقیرت را به سوی خود خواندی

و سپاس تو را که منِ حقیر را لایق دانستی و از زمره ی شهدا قرار دادی

بارخدایا مرا ببخش از این که بندهٔ گناهکار تو بودم

خدایا من لیاقت هیچ چیز را نداشتم

حتی لیاقت موجود شدن را و تو این لیاقت را به من دادی

حال آنکه لیاقت آتش دوزخ را داشتم و تو به من بهشت را نشان دادی

.

اینجانب با کمال سلامتی وصیتنامه خود را می نویسم

وصیتنامه ای که بارها نوشته ام

و بارها شده است که به سوی تو آمده ام ولی تو باز مرا برگردانده ای

باز هم وصیتنامه ای می نویسم

باشد که مرا بخوانی

.

مادر عزیزم، به تو تبریک می گویم که تو هم مادر شهید شده ای

تو هم روزی خواهد شد که همراه خانواده های شهدا به کربلا بروی

و به امام حسین{ع} بگویی که من هم فرزندی داشتم

و آنرا در راه تو که همان راه حق خداوند است، داده ام

مادر جان، مرا حلال کن و از این که فرزند لایق و خوبی نبوده ام، مرا ببخش

.

مادر جان، آخرین لحظه ای که می خواستم بیایم به جبهه و از هم جدا شدیم

خجالت کشیدم که بازگردم و شما را نگاه کنم

چون می دانم آن موقع بنده را نگاه می کردی

و عاطفه مادری ترسیدم برایم مسئله ایجاد نماید

خدایا به حق شجاعت بانو حضرت زینب{س}

به مادر من صبر و شجاعت عنایت فرما

.

به همه عزیزان سفارش می کنم در برابر دشمنان اسلام و رهبر بایستند

و برای بنده گریه نکنند، زیرا آرزوی من شهادت در راه خدا بوده است

.

در اینجا از همه شما عزیزان خداحافظی می کنم

خداوند شما را همیشه چه در این دنیا و چه در آخرت سربلند نگه دارد »



مزار با صفای شهید عباس آقازاده

در گلزار شهدای بهشت زهرای{س} تهران

قطعه ۵۳، ردیف ۱۱۱، شماره ۱۰

.

سلام و صلوات هدیه به شهدای گمنام تخریب

به خصوص شهید عباس آقازاده

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">