گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شهید رامین (علی اکبر) عبقری

جز رزمندگان طرح و عملیات لشگر ده حضرت سیدالشهدا علیه السلام

شهادت= ۲۶ دی ۱۳۶۶، عملیات بیت المقدس دو، در سن ۱۹ سالگی

قطعه ۴۰، ردیف ۲۷، شماره ۲۲


وصیتنامه ای که حدود یکسال قبل از شهادت نوشته:

« بسم الله الرحمن الرحیم

مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شده اند، مرده اند؛ بلکه آنان زنده اند و در نزد خدای خود روزی می خورند

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین

با سلام خدمت محضر پاک آقا امام زمان (عج) و با درود فراوان به ابراهیم زمان خمینی کبیر و با آرزوی صبر برای خانواده های معظم شهدا

من رامین عبقری وصیت خود را با شهادت به این که معبودی جز الله نیست و محمد (ص) بنده و فرستاده و دوازده امام جانشین بعد از آن حضرت، همچنین به اینکه مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف همچنان در غیبت کبری به سر می برند و نایب حقیقی او، خمینی کبیر است، آغاز می کنم

تنها سفارش و وصیت من پیروی و پشتیبانی از امام خمینی است. این بدان جهت است که عدم پیروی از او به منزله پایمال نمودن خون شهیدان است و این یعنی راضی بودن به محو و نابود شدن دین مبین اسلام

آیت الله العظمی خمینی نائب امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است و در نتیجه راه او، راه امام معصوم و به دنبال آن راهی است که اسلام عزیز برای سعادت بشر ارائه داده بنابراین، تنها سفارش من حرکت در خط مقام ولایت فقیه است. در ضمن سفارش می کنم برای من گریه نکنید و ناراحت نباشید زیرا اگر من حقیقتاً شهید شدم پس به حق رستگار شدم، بنابراین، هم من و هم شما باید به خاطر این خوشبختی خوشحال باشیم، زیرا ما اعضای یک خانواده ایم و خوشی و خوشبختی یکی برای دیگران نیز هست و این را نیز بگویم با پوشیدن لباس سیاه از طرف شما برای خودم کلاً مخالفم. ولی اگر پوشیدید، وصیت اکید می کنم که بیشتر از چهل روز نباشد

در حدود بیست روز چون جبهه بودم روزه نگرفتم که امیدوارم شما برایم جبران کنید

در آخر، دوباره به کلیه مسلمانان بعد از خودم سفارش به حرکت در خط ولایت فقیه و مجتهد اعلم واقعی می کنم و مواظب باشید که خون تمام شهیدان بر گردن شماست و مبادا در روز آخر در پیشگاه الهی مورد مؤاخذه قرار گیرید

والسلام علیکم ورحمة الله و برکاته

رامین عبقری، ۲۵ آذر ۱۳۶۵ »

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">