گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب شهادت حضرت امام محمد باقر علیه السلام

به یاد جانباز دلسوخته و صبور

سردار سرافراز سپاه اسلام

افتخار حزب الله

"شهید حاج داوود کریمی

شهید داوود کریمی

.

ما برای غربت شهدا روضه نمی خوانیم

بگذار اگر قرار است دمی بسوزیم

فقط برای اهل بیت {ع} باشد

والسلام

.

از طرف همه شهدا و دلسوخته های

فرزند حضرت زهرا {سلام الله علیها}

.

یک لحظه وا کند گره از کار عالمی

دست گره گشای تو یا باقرالعلوم {ع}

.

جرم من و شفاعت تو ای شفیع خلق

درد من و دوای تو یا باقرالعلوم {ع}

.

در گوشهٔ بقیع، مزار غریب توست

تاریخ رنج های تو یا باقرالعلوم {ع}

.

دردا که شد نهان به دل خاک در بقیع

روی خدانمای تو یا باقرالعلوم {ع}

.

شهر مدینه، شهر نبی، لاله زار وحی

گردید کربلای تو یا باقرالعلوم {ع}

.

هر جا سفر کنم دل من در بقیع توست

دارم به سرم هوای تو یا باقرالعلوم {ع}

.

.

صلی الله علیک یا محمّد بن علی ایها الباقر {روحی فداک}

.

.

سلام و صلوات هدیه به آستان مطهر و نورانی

سیّدنا و مولانا حضرت امام محمّد باقر {علیه السلام}

و به یاد جانباز شهید حاج داوود کریمی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">