گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

به یاد شهدای ارتش

به یاد تکاور گمنام

"شهید داوود غلامی"

شهید داوود غلامی

.

متولد= ورنامخواست لنجان، اصفهان

.

عضو لشگر ۳۰ گرگان

.

شهادت= فروردین ۶۷

پنجوین عراق

اصابت ترکش خمپاره دشمن

.

شهید داوود غلامی

از نیروهای دلاور و ممتاز

ارتش جمهوری اسلامی ایران

که دوره های هوابرد و تکاوری را

با موفقیت گذرانده بود

و به علت آمادگی و سابقه درخشانش

مورد تشویق و تقدیر هم قرار گرفته بود

یاد و نامش جاودانه باد

.

.

سلام و صلوات هدیه به

شهدای ارتش قهرمان

به خصوص شهید داوود غلامی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و عَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْداءَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۱)

  • فرشاد بهادری نژاد
  • سلام زنده باشی که عکس این شهید بزرگوار را گذاشتی این شهید بزرگوار فرمانده شهید من است قبل از عملیات حدودا 9 ماه سربازش بودم یک انسان بسیار خوب یادش همیشه جاوید ایشان و معاونش ستوان زراعی از بزرگ مردای گردان تکاور بودن فرمانده شهیدم نام همیشه جاوید افتخار میکنم شما فرمانده من بودی وقتی تو خط عراق بودیم مثل مرد ودت جلو رفتی نه اینکه بگی سرباز تو برو هنوز یادم است وقتی شهید شدی من نفر پشت سرت بودم

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">