گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

گنجینه تصاویر شهدا

به عشق سیدنا و قائدنا حضرت امام خامنه ای {روحی له الفداء}

طبقه بندی موضوعی

شب جمعه به یاد امام و شهدا

به عشق شهدای گمنام

افتخار حزب الله

"شهید حشمت الله امینی

شهید حشمت الله امینی


- فرمانده گروهان نصر

گردان حضرت حمزه سیدالشهدا {علیه السلام}

تیپ ۲۹ حضرت نبی اکرم {صلوات الله علیه و آله}

.

.

متولد = قصر شیرین

(بزرگ شده سرپل ذهاب)

.

.

شهادت = مرداد ۱۳۶۶

ارتفاعات بوالفتح / عملیات نصر هفت

.

.

بخشی از دستنوشته شهید :

.

« عزیزان

دلم شور و شوق دیگری دارد

(چنانکه) در خود نمی گنجد

حالی برایم پیش آمده

که غیر حال و احوال دیگر است

.

فکر می کنم

آخرین دیداری باشد که با شما دارم

ولی این را هم می دانم

سعادت رفتن به سوی اصل نور را ندارم

ولی اگر دیدار دیگری نبود

برایم دعا کنید

که به آرزوی خودم برسم

.

دعا کنید، عندالحسین {ع} شرمنده نباشم

دعا کنید که خدا مرا قبول کند

دوست دارم که نزد مهدی {عج}

روسفید باشم

پس شما هم

دعا کنید »

.

.

مزار باصفا و نورانی شهید =

کرمانشاه، سرپل ذهاب

حرم حضرت احمد بن اسحاق {ع}

.

.

هدیه به امام و شهدا

به خصوص عارف گمنام شهید حشمت الله امینی

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ و َعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ أعْدائَهُم أجْمَعِین

.

.

.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">